Hop til indhold
Buttman76

Sunshine Randers. June what a woman :)

Recommended Posts

<3 Godaften alle. 

Starter med link https://annoncelight.dk/showad/246605

Først var det slet ikke meningen jeg ville dele min oplevelse da den var helt speciel. Men gode anmeldelser er lidt sjældne og derfor kommer min så her. Der har tidligere været negative anmeldelser af June og min oplevelse kom efter at emmee derinde måtte melde fra på en allerede fastsat aftale. Fik så af vide at June havde tid til mig og efter lidt finderen så takkede jeg ja. 

Det er det bedste jeg har gjort for mig selv i lang lang tid og det på trods af en rigtig god oplevelse med anni fra mariagervej. 

Jeg dukkede op som aftalt og blev lukket ind af June. Hun smilede og hilste venligt på mig.. Presenterede mig som den kunde der havde lavet en aftale og blev så ledt ind i rummet hvor jeg blev bedt om og gøre mig klar mens hun ville hente en cola. :)

June kom ind og begyndte og give massage på ryggen og hurtigt koncentrerede hun sig om ben og baller.. Hun havde sat sig på mit ene ben og det var tydeligt og mærke hun var trusseløs. Det fortsatte i 10 min på hver ben. Derefter fik jeg lidt nakke massage mens vi fik aftalt fuld pakke. Hun starter så med og komme ned og kysse mig på kinden og nappe blidt i mit øre med tænderne mens hun flytter min Arn ned lang siden. Pudsigt  nok lige mellem hendes lår :) jeg kæler blidt ved hende og mærker hun meget hurtig bliver våd og hun rider næsten min finger mens hun stønner. 

Det udvikler sig hurtigt til at jeg får mig vendt og jeg får nydt synet af hendes krop. Små strittende de bryster som elsker og blive slikket, og en i mine øjne fræk krop. Får spurgt hende om hun vil slikkes og det får jeg et stort smil af. Så om på ryggen med hende og så kysser og slikker jeg langsomt ned af hendes krop. Da jeg endelig får tungen begravet i hendes våde skød så bliver underlivet trykket hårdt mod. Min mund. Hun var meget tændt, ekstrem våd og det er den mest velsmagende fisse jeg nogensinde har smagt :) det kan kaldes en honningmis og det tog mig vel 15 min og komme væk fra hendes skød. 

For ikke og gå for meget i detaljer om resten så kan jeg sige det blev til øko fransk og samleje. Jeg skriver samleje fordi det ikke bare var sex. 

Min time med June blev til 80 minutter og det var den mest komplette gfe oplevelse jeg nogensinde har haft. June kunne lige så nemt have været min kæreste, så nemt og naturligt var hele forløbet. Det indebar knus, kram, dybe tungekant, lækker sex samt en kvinde som gjorde sit bedste for at jeg skulle gå derfra med et smil på læben. JEG SMILER STADIG. :wub:

Jeg har lige fundet min nye favorit, ikke kun i Randers men af alle steder jeg har været. 

Jeg sender en stor tak til personen som anbefalede stedet :)

 

Jeg vil ikke give karakter for pigen eller ydelsen men bare sige at efter og have nydt June så kan jeg ikke forlange mere. Hun er pisse sød, køn, fræk, smilende, og så er hun betænksom over for sine kunder. 

Pas på hende, hun er virkelig en ener og i særklasse. 

Puuh hun bliver et dyrt bekendtskab kan jeg allerede fornenne nu. 

Håber i kan bruge min anmeldelse :)

Buttman with a crush say goodnight. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sunshine har nu officielt skiftet navn til "Yomi thaimassage" 

Har fået nye visitkort for flere måneder siden, men nu er facadeskiltet også skiftet. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lige for og rette eventuelle misforståelser. Det var kun fransk der var uden gummi. Sex var med kondom ;)

Er nemlig blevet spurgt om det pr PM 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...