Hop til indhold

Recommended Posts

Sexeren skrev, for 3 minutter siden:

https://annoncelight.dk/showad/249052

Har nogen besøgt ny ankommet,  Jessy??

og har snavet igennem??

Til den pris, 2100 kr..for Kiss må der rigtig snaves igennem..

Nok en tyrkfejl...  ellers må man nøjes med tantekys.. gratis??

Sexeren

 

Har lige flyttet den til efterlysning, og forsøgt at slette den her, uden held

Sexeren

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sexeren skrev, for 48 minutter siden:

Har lige flyttet den til efterlysning, og forsøgt at slette den her, uden held

Sexeren

Du er da også så garvet, at en begynderfejl er mærkelig. Har dog selv tænkt på at kr. 2100.- for kys må være en trykfejl, eller at hun bare ikke vil kysse.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu er det ikke nødvendigt at flytte denne tråd, da jeg her lørdag formiddag besøgte Jessy..

Kom inden for døren, lidt over 10, fik et knus og kindkys.. Jessy havde en stram kjole på og bh top inden under.

Inde på værelset aftalte vi akterne og beløbet,  kys, masser af kys,  til 2100 kr.. nej.. nej

Det havde hun opdaget, og grinte af denne fejl. så ingen problem, jeg skulle nok få diverse kys..

Hurtig i bad,  retur til værelset, hvor vi mødtes i en omfavnelse og kys, først lidt "løst", men med en hånd om nakken kom der mere "Varme" og tæthed i kyssene..

Begge vores hænder befølte hinanden,  jernet blev pirret, mens kjolen gled langsomt ned, ingen trusser under denne.

Bh skulle lukkes op, har prøvet det mange gange, men denne drillede,  øvelse gør mester, så den kom af..

Dejlig krop, røv,  det blev kysset meget, og ned over den dejlige krop,  bryster, så de dejlige vorter,  måtte også have en ordentlig omgang, ned over maven og så måtte Jessy lægge sig på madrassen, så jeg kunne smage på herlighederne..

Der blev kysset, slikke, på indersiden af de bløde lår,  så kom turen til sprækken som blev beæret med tunge og fingere,, Jessys vejrtrækning ændrede sig i positiv retning..

En hånd legede ind i mellem med brysterne.. 

Der kunne jeg ikke få nok, men så blev det min tur til tunge arbejde på kalorius,  som var i god rejsning...  godt arbejde Jessy,  der var tryk på,  kunne jeg mærke..

Var lidt i vildrede om jeg skulle have frakken på, og knalde, eller fortsætte uden, med blowet..

Valgte det sidste,  men foreslog en 69,  og så kom  herlighederne, med få håndstryg, og sprøjtende ud over os begge....

Py ha, dejligt..

Dejlig nips, 155 cm.

Snakker udmærket engelsk.

Vi havde en del sjov mens jeg kom i tøjet..

Sexeren

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu skal i Københavnere jo ikke i kan få alt hvad der er fynsk og godt..

Du må starte dytten og kører over "kærlighedsbroen" , komme til Odense, og returnerer med en dejlig oplevelse i rygsækken..

Sexeren

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...