Hop til indhold
Eriks

Danske SUMMER Super oplevelse

Recommended Posts

Efter at livet de sidste 6 måneder har været op af bakke , besluttede jeg mig for at ville forkæle mig selv lidt..
og dette ville så blive mit første besøg hos en Glædespige og efter at have kigget lidt rundt faldt jeg over at
 
Besøgte Støvring D.26/4 og tænkte at mange herinde siger -Køb Dansk- og Summer glæder vi vel alle os til kommer :)
 
Så Ringede mens pulsen var godt over de 500 og hjertet hammerede af sted i nervøsitet til hende i godt tid for at lave en booking --gik på voice mail , men omkring 30-40 sekunder senere kom
der er SMS --Ring igen--  så startede alt op igen .. Ringede op og den sødeste stemme tog tlf. så puls og hjerte kom i normal rytme igen.
Fik aftalt tid og hvor lang tid startede ud med 1 time for 2100 kr.
 
Så var det bare at vente til at det blev den 26-vente--vente--vente--vente og endelig D26. skulle ringe om morgenen og bekræfte aftale
og i mellemtiden havde jeg "fin" tænkt hvor lang tid jeg skulle være hos hende og kom frem til at jeg ville prøve at få
1½ time hvis nu der ikke var liv i lille mig så var der tid til at prøve at få dette.
 
Så ringer om morgenen og bekræfter tid og spørger om det var muligt at lægge 30 Mins mere til og det var det.
Ender på 3200 i alt og aftaler med Summer at jeg skal ringe når jeg er ved P-plads så får jeg nummer.
 
 
Så lander på P-plads og ringer og får nummer og begiver mig det sidste stykke hen til hende, Mens Hjerte og puls hammerer op i noget som nok kan drive et hangarskib.
Kommer til Døren og Summer åbner og der står en smilende Summer og tager imod og BUM puls og hjerte drosler ned
til noget som kun er lidt over det normale , for hun er sku fin :)
Alder vil jeg skyde til 27-30  men jeg syntes at alt sidder som det skal og hun får top karakter i min bog især hendes øjne DAMN de er sku smukke og med et fræk glimt.
 
Der bliver afregnet gør klar til akten og vi taler hurtigt igennem det hun ikke vil/yder og så går vi i gang
Selve akten er super og kommer igennem der der nu skal:wub: og kan mærke og se at hun er til stede :) og der er tid til small talk osv. i pauserne :)
og hun er meget nem at tale med helt nede på jorden og på intet tidspunkt er der kig på klok eller et hint til at man skal skynde sig eller noget man føler  virkelig at der er meget god tid og ingen stress.
 
den 1½ time går alt for hurtigt og jeg tager derfra med et stort smil og venter bare på at hun kommer til Støvring igen
da hun helt sikkert er et besøg mere (mange) værd.
 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Piraten

Pebret pris, Synes jeg, men åbenbart alle pengene værd . Fin anmeldelse iøvrigt, for en gangs skyld en der fremhæver øjnene frem for brysterne:)

vh. Piraten

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Opmæen

Super med sådan en god oplevelse for dig, er også enig i at du ikke har betalt for lidt, men okay hellere betale for meget og gå med et smil på læben, end gå derfra med kæben nede på brystet af bare skuffelse ;-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Måske er 3200 mange penge men som Opmæen skriver så ville jeg da dette var min "første gang" hellere betale en "høj" pris og få en god oplevelse frem for at betale en lav og gå derfra med en dårlig både for mig selv og pigen.

Ang. hendes bryster så jo de var også fantastiske, men personligt er jeg "tosset" med en sød/smuk stemme og et par smukke og frække øjne :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...