Hop til indhold
warmgun

Hvilket webcam site er bedst?

Recommended Posts

Jeg har gennem mange år dyrket webcamsex fra tid til anden. Nu tænker jeg på, hvilket site er bedst, hvor får man mest valuta for pengene?

jeg har en profil på camcontacts og på livejasmin. Jeg synes, at camcontacts er blevet lidt kedelig, til gengæld synes jeg, at livejasmin virker dyr...

jeg har luret lidt på chaturbate, de har en god filterfunktion, men om det er et godt site ved jeg ikke. Jeg har heller ikke kunnet gennemskue priserne.

er der nogen, der kan hjælpe med råd og vejledning? Måske anbefaling af andre sites.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Bruger selv primært Chaturbate (CB), samt Myfreecams (MFC)

Begge steder har samme setup med at du køber X antal tokens for et givent beløb, hvor man så får mest for sine penge er jo lidt en smagssag, men på CB lader det til at performerne selv kan bestemme hvor mange tokens de vil tage pr. minut for en privat session.

MFC er især kendetegnet ved at der KUN er kvinder der performer på sitet, samt at du kan "Lure" på en performer fra diverse lounges, uden at performeren ved at du kigger på dem.

Dette kan være en fordel da man så slipper for konstant at blive udsat for tiggeri i chatten fra performeren om at donere tokens.

CB har ikke lounges, og er åben for at alle køn kan performe der, så der er en noget bredere palet alt efter hvad ens smag er.

Fælles for begge sites er at hvis man søger lidt efter det kan man sagtens finde en performer der for en passende tokendonation er villig til at tage et privat show over skype, så slipper man for at spekulere over hvornår man løber tør for tokens. Du skal dog være Obs på at du nemt kan blive udsat for snyd, i form af at du donerer, men performeren ikke følger op og leverer det lovede produkt, og da begge sites ikke er specielt glade for at gæsterne køber sig til ydelser udenfor sitet, kan du ikke få dine tokens refunderet.

Den rent økonomiske side af begge sites er stort set den samme, men hvad du får for den valuta du køber på sitet kan variere en del, som grundregel kan du roligt antage at hvis en performer er meget populær, så er prisen for ydelser hos denne også højere end du kan finde med en anden performer på samme site.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg foretrækker chaturbate, da man stort set ikke behøver behøver betale noget for at se action af forskellig art, såsnart man har købt nogle få tokens og tegnet medlemsskab.

Men ellers er det billigst at købe 1000 tokens ad gangen (ca. kr. 500,-) - og køber man så sessions med piger, der kun forlanger 6 tokens/minus - så har man altså til over 2 timers private view (jeg foretrækker at give lidt drikkepenge til de piger, der virkelig giver den på lagenet - og her har jeg bedst erfaring med piger fra Columbia, som er i hovedtal på Chaturbate) - og det kan med lidt freeriding, godt strække til 14 dages forbrug ;-)

NB. bemærk om pigerne tillader at du kan gemme din private session med dem - det giver ligesom også en ekstra mulighed for at strække dine tokens at kunne gense de mest interessante sessions ;-)

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er tit hip som hap. 75% af pigerne er online på 2 eller flere sider samtidig. Chaturbate, mfc, streamate, cam4, livejasmin, bongocams, naked... vælg den du selv synes bedst om rent teknisk.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...