Hop til indhold
Guest Dansk brunette

Søger deltager til gratis GB

Recommended Posts

Guest Dansk brunette

Jeg søger deltager til et gratis GB hos mig ( Skive omr) Onsdag kl 14

Uanset om det koster eller det er gratis, så er det stadigvæk de samme krav jeg stiller til fyrene.

30-55 år

ikke gråhåret

diskretion begge veje

Benytter kondom ved samleje.

Det er et gratis arrangement, fordi det bliver filmet diskret, ingen ansigter bliver taget med i filmen og det skal bruges privat.

For de fyre som har mødt mig, de ved hvem jeg er. Jeg betegner mig selv som en frisk sexlysten ung kvinde på 20 år, ca 165cm lidt erotisk buttet og har frække øjne. Dejlige faste E skåls bryster og en glat og stram mis. Og den sidste fyr der klappede mig på røven, han var opslugt af min bagdel.

Da jeg desværre oplever en del som melder sig til og bliver væk uden at melde fra, så er det et krav at vi skal mødes inden den 2 maj..Jeg har ikke lyst til at spilde min tid med de snaksalige fyre der sidder med fantasien i tankerne, det kan jeg ikke bruge.

Hvis du skriver en PM til mig, så vær dog mand og svar istedet for at være tavs. Dem  er der også en del af.

Når der er fundet mindst 4 seriøse deltager, så bliver det gennemført.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease

Er det ikke lidt vigtigt at du skriver hvad filmen skal bruges til ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Dansk brunette
Trinetease skrev, for 9 minutter siden:

Er det ikke lidt vigtigt at du skriver hvad filmen skal bruges til ?

Det er til privat brug

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Dansk brunette
Fræk skrev, for 15 minutter siden:

Det bli'r sikkert som altid aflyst

Jeg synes lige du skulle kaste et blik på mit sidste GB i Onsdags, så vil du se jeg ikke aflyste.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Trinetease skrev, for 2 timer siden:

Er det ikke lidt vigtigt at du skriver hvad filmen skal bruges til ?

Det bliver nok aflyst :wub:

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Dansk brunette
Markild skrev, 1 time siden:

Det bliver nok aflyst :wub:

 

Den samme mand skriver til mig i PM og spørger om jeg har afholdt mit GB..Den 2 maj..hallo det er idag den 26 April.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Æv.. det ville jeg gerne ha deltaget i.. opdagede det for sent..det tager jo lidt fra Fyn desværre...

jeg må få planlagt at besøge dig en dag:)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pløkken skrev, for 1 time siden:

Æv.. det ville jeg gerne ha deltaget i.. opdagede det for sent..det tager jo lidt fra Fyn desværre...

jeg må få planlagt at besøge dig en dag:)

Du kan da nå det endnu der står onsdag kl. 14 og det er slået op i dag ergo må det være næste onsdag. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Dansk brunette
Liderbukken skrev, for 19 timer siden:

Lyder da fristende, men synes bare det er lidt mærkeligt, at hun skal møde deltagerne inden. 

Kære liderbukken

Hvorfor er det mærkeligt. Det er et gratis GB, jeg vil som krav have lov til at udvælge de fyre JEG vil hygge med. Det er ikke noget tilfældigt GB hvor jeg tager alt med puls.

Jeg ved godt det er underligt for fyre i dette univers at der findes sådanne kvinder, men i mit univers så er det et krav at uanset om jeg tager kr for det eller det er gratis, så vil jeg have lov til at sige nej.

Så er der en anden ting, som gør at jeg vil mødes med fyre først, er fordi der sidder altid en stor skare af mænd som lige synes det er sjovt og melde sig til og blive væk. Det sker ikke når jeg først mødes med dem inden, så kan de se mig og omvendt.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Dansk brunette skrev, den 26/4/2018 at 13:43:

Den samme mand skriver til mig i PM og spørger om jeg har afholdt mit GB..Den 2 maj..hallo det er idag den 26 April.

Det kan være, han mente 2. maj i det forgangne år :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...