Hop til indhold
Friskfyr41

Jennifer fra sexyclub og vordingborg pigerne

Recommended Posts

Guest Franckly
Friskfyr41 skrev, for 3 minutter siden:

http://www.sexyclub.dk/girls/jennifer/index.php

Er der nogen der kender til denne skønhed?

Hun gør mig stakåndet bare ved at se på hendes billeder og jeg vil gerne høre om jeres oplevelser.

Søg på hende herinde - der er masser af feedback i anmeldelser og efterlysninger. 

Har desværre ikke selv haft fornøjelsen endnu........men skal nok forbi til en kop te og en scones en dag!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Friskfyr41 skrev, for 32 minutter siden:

http://www.sexyclub.dk/girls/jennifer/index.php

Er der nogen der kender til denne skønhed?

Hun gør mig stakåndet bare ved at se på hendes billeder og jeg vil gerne høre om jeres oplevelser.

Du er ny her i disse dejlige lege. - Vi er mange, der er ganske rutinerede, når det gælder møderne med Jennifer. - Vi vender tilbage med mellemrum - når vi igen føler, at vi lige skal repetere hendes talenter. Hun er en fiks lille pige - ofte med håret flagrende om ansigtet. - Hendes bryster er "brugte" - men lokkende sexede at gribe fat omkring og holde fast i. - Hun har et indbydende hofteparti - hendes røv er legendarisk - den danner et solidt grundlag, når hun liggende på ryggen med et smil spreder sine ben og inviterer til at stikke pikken i hende. - Hun knepper ihærdigt og længe. - Skønt lille klarer hun at lade sig beligge af store stærke mænd. - Der kan skrives meget mere om Jennifer. - Tag dit første møde - og opdag, at du snart må tilbage til hende igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Franckly skrev, for 40 minutter siden:

men skal nok forbi til en kop te og en scones en dag!

Det lyder simpelthen som noget af det hyggeligste nogensinde:wub:.. Jeg sørger for te beholdningen de forskellige steder altid er beredt på et besøg så.. Hahaha.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest solopnu
JenniferRomantica skrev, for 9 minutter siden:

Det lyder simpelthen som noget af det hyggeligste nogensinde:wub:.. Jeg sørger for te beholdningen de forskellige steder altid er beredt på et besøg så.. Hahaha.. 

Jamen skal vi så ikke sige at det er en aftale? Topløs te og scones og så en fin lille tumletur i høet :twisted::wub:

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
solopnu skrev, for 1 time siden:

Jamen skal vi så ikke sige at det er en aftale? Topløs te og scones og så en fin lille tumletur i høet :twisted::wub:

 

Prøv lige og hør' her (der skal her snakkes med den mest sønderjyske dialekt nogensinde).. Det lyder bare skide hamrende hyggeligt:wub:.. Og er så meget en aftale.. Hahaha.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Friskfyr41 skrev, den 26/4/2018 at 08:56:

http://www.sexyclub.dk/girls/jennifer/index.php

Er der nogen der kender til denne skønhed?

Hun gør mig stakåndet bare ved at se på hendes billeder og jeg vil gerne høre om jeres oplevelser.

HEHEHE.. Jeg syntes det er undholdende:D:D du spørger ind til "Jennifer-"TheLegend"-Romantica", en af de mest omtalte piger og flittig debatør her på siden.

Bare tag hendes selfietråd så får du masser af svar på din efterlysning... 

Og STOR velment undskyldning for, at jeg morer mig lidt på din beskostning, og det er ikke for at håne eller nedgøre, så det må du ikke tage dig nær. Du er ny her på sitet så hvorfra skulle du vide hun er i Superligaen.... og nej jeg har aldrig mødt Jennifer IRL.. kun kigget på hendes former i dette univers.

Undskyld igen.. og håber du får mødt hende.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
BlindBoy skrev, for 15 timer siden:

Jennifer-"TheLegend"-Romantica

Hahaha.. Kært barn har mange navne.. Er blandt andet blevet kaldt "JRo" og nu også "TheLegend".. Krafthelved hvor jeg elsker den her branche og alle jer fede mennesker herinde:wub:.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 3 minutter siden:

 Krafthelved hvor jeg elsker den her branche og alle jer fede mennesker herinde:wub:.. 

... og dit synderjyske lyder så smukt - klæ'r din fysiske fremtoning.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...