kevin 63 Skrevet 26. April, 2018 Hejsa Det ser ud til at Jackie fra Singleliv har ekspanderet forretningen. https://annoncelight.dk/showad/24902 Jeg er i tvivl om annoncen er fake. Dels er jeg i usikker på om en semi kendt person ville bruge billeder af sig selv og dels er priserne meget lave. Er der en der vil ofre sig for holdet? Kevin Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
warmgun 4162 Skrevet 26. April, 2018 kevin skrev, for 18 minutter siden: Er der en der vil ofre sig for holdet? Kevin Det kunne du jo selv gøre... 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
warmgun 4162 Skrevet 26. April, 2018 just27fun skrev, for 6 minutter siden: Hun bor da på Fyn HVIS det er hende, så forhindrer det ikke, at hun arbejder i København. Pendling er før set i branchen.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Grenå 347 Skrevet 26. April, 2018 Hun ser ualmindelig dejlig ud. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Irlgigolo 13 Skrevet 26. April, 2018 Jeg kender hende privat og har skrevet til hende! Jeg er overbevist om at den er 100% fake. Men jeg vender tilbage når jeg har fået kontakt til hende! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hardguy4you 308 Skrevet 26. April, 2018 Hvis det er hende. Så tager jeg gerne en tur for holdet, og melder retur. Men afventer lige irlgigolo udmelding Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Cuminyourface1979 408 Skrevet 26. April, 2018 Personen vil have halvdelen overført før mødet, og så ved vi jo alle godt hvad det betyder FAKE!!! 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Irlgigolo 13 Skrevet 26. April, 2018 1000 % fake! Desværre drenge Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hardguy4you 308 Skrevet 26. April, 2018 Super ærgerligt. Gad ellers godt give Jackie den store tur Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg