Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg havde fornøjelsen af at besøge Jeanette ChokoMILF i Odense (30 minutter til 1.000 kr):

http://www.sexpiger.dk/JeanetteChokoladeMILF

Jeg tvivler på, at alle billederne er ægte. Hendes barm er 100% ægte, men på nogle af billederne i annoncen, ser det ikke ud til at være ægte bryster. Dog tror jeg de to billeder, hvor hun har en penis mellem brysterne er ægte.

Hun er moden kvinde (45-50 år) med Afrikansk oprindelse. Hun taler dog flydende dansk. Hun er rigtig venlig. Hun giver sig god tid med et rigtig langt forspil med kys og kram.

Hendes barm er dejlig stor, moden og ægte, og hænger derfor. Ansigtet er middel køn. Lidt strækmærker hist og her. Ren og velsoigneret.

Hvis man er til en model-lækker, stram kvinde, er hun nok ikke lige den man skal besøge. Men er man til modne afrikanere, så er hun fin. Jeg har tidligere besøgt modne afrikanere på skumle bordeller, som tydeligvis blot var på smuttur i Danmark for at tjene penge. Der har jeg ofte oplevet, at jeg pludselig skulle betale ekstra for at røre brysterne, osv. Alt det pjat slipper man for med Jeanette.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeanette har været i branchen i rigtig mange år.

Om hun er født her i landet eller kommet hertil? 

Taler godt dansk..

Sexeren

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har også haft fornøjelsen at besøge Jeanette, og det var et dejligt afslappet besøg, som jeg gerne gør igen.

Mikkel's beskrivelse af hende rammer meget rigtig. Hun er en smilende venlig kvinde, som ikke går op i tiden. Om alle billederne er ægte ? Det har jeg ikke tænkt over, de ligner meget godt, en dygtig fotograf og en rigtig posering kan jo gøre meget !!! 

Jeg kan kun anbefale Jeanettes titty massage :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg var forbi Jeanette i dag  , hun var nem at snakke med og jo hun holder af et langt for spil, hvilket er lovene  da et langt blowjob tiltaler  mig. Jeg kan kun anbefalde  hende  hvis man er til Choko Milf  hun fik rodet godt op i kalorius skal dog sige at det trængte jeg også til , men alt i alt en fin oplevelse. 

Redigeret af Dangro

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...