Hop til indhold
Guest Opmæen

S&K thai massage Vesterbro Aalborg

Recommended Posts

Guest Opmæen

Det dur bare slet ikke mere, der sidder nu 3 godt i stand piger, der plejer kun at være en der, altså når hun var der og hun var okay.... jeg ringede og spurgte om hun havde en halv time til alm dansk, det havde hun.. mødte op og fik lidt af et chock, kunne ikke finde hende som tidligere var der, jeg anede intet om dette bytte, men der var kun de 3 omtalte, nå heldigvis blev det den bedste der gik med, jeg spurgte hvad en halv time kostede, hurtig svar 1000,- kr så var jeg på vej ud igen men sagde jeg kun havde 700,- hurtig svar igen OKAY... hmmmm ,,,det var det ringeste sex nogensinde, hun kunne ikke et løg dansk eller engelsk, kommer i tvivl om hun overhovedet kunne snakke...  ingen start fransk hun startede bare med at nulre banditten, hun satte kondom forkert på, når hun red var jeg ved at blive kvalt i alt hendes hår, hun pev ved flere stillige skift når hun skulle ha den igen, så tog selv olie flasken ved siden af sengen og et skvat olie på hjalp lidt...... osv osv karakter 0.00000

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...