Hop til indhold
Pigeforskeren

Stina - Romantica - Sexyclub - Vordingborgpigerne

Recommended Posts

http://www.romantica.dk/profil.php?id=111

http://www.sexyclub.dk/girls/stina/index.php

http://www.vordingborgpigerne.dk/girls/stina/index.php

Jeg lod mig fascinere af et billede af Stina, der sidder på hug og lader sine smukke patter - den slags patter, som også Nikoline kan fremvise - vende lige frem mod beskueren - dvs. mod mig. Jeg måtte opleve disse patter og hele Stina i virkeligheden.

På Eroguide skriver Stina om sig selv:

Ægte orgasme med kys, kram og intensitet.

Rør mig, mens jeg vrider mig i nydelse.

Kys mig, til jeg stønner blidt og inderligt.

Varm mig, til jeg er våd og klar.

Nyd mig i fulde drag, som jeg vil nyde dig.

Jeg købte en time med Stina, og nu - efter at have sundet mig og tænkt efter et døgns tid, kan jeg bare sende glade milde tanker tilbage til oplevelsen. Stina lover ikke for meget. Hun er mindst lige så dejlig at se på, som billederne giver forhåbninger om. Hun kysser og krammer og tager imod. Jeg berører hendes krop i alle varianter, og hun viser tydelig nydelse. Når jeg kysser hende på munden, kysser hun igen. Når jeg kysser hende på fissen, vrider hun sig og bliver varmere og vådere. Jeg kan ubesværet glide lige ind. Jeg bygger op til hendes medleven, og hun skriger, medens hendes orgasmer kommer i bølger. Jeg nød det, og jeg tror så gu' osse, at Stina nød det. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Dejlig anmeldelse..:)

Hun lyder som en ung og livlig pige som skal prøves. <3

Hjertelig Velkommen til Stina. 

Redigeret af ppd

Del dette indlæg


Link til indlæg
FlyingDick skrev, 1 time siden:

@Pigeforskeren is she as beautiful as nikoline?

I think so - yes. - She is a little more "round" - as Nikoline was a year or two ago. - Besides: Nikoline and Stina are god friends. - I find both girls adorable - and wery "fuckable".

Del dette indlæg


Link til indlæg

Stina skriver i sine annoncer at der tilbydes 'Superfransk (med forbehold)' - mon det er ægte økofransk der tilbydes, nogen som ved noget om det?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lombardo skrev, for 1 time siden:

Stina skriver i sine annoncer at der tilbydes 'Superfransk (med forbehold)' - mon det er ægte økofransk der tilbydes, nogen som ved noget om det?

Jeg tror, forbeholdet betyder: "kondom på toppen". - Jeg har ikke fået det "rent" uden gummi, men jeg har heller forventet det.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Stina

Tak for jeres søde komplimenter <3

Konklusionen med 25 plus lidt er ganske rigtig ;)

superfransk med forbehold 

betyder naturligvis “med gummi på toppen” 

men også at skal jeg nyde at have et dejlig sæt boller og den lækre stive i munden skal der også være rent og lækkert, så er der ikke det tilbyder jeg det heller ikke. 

Men ellers så er det virkelig noget der tænder mig og jeg i den grad nyder :P:P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aliciaxromantica skrev, den 28/4/2018 at 11:55:

Tak for kompliment (; 

Selv tak - og lige om lidt skal jeg igen nyde din dejlige nøgne krop. - Det bliver varmt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aliciaxromantica skrev, den 27/4/2018 at 11:33:

Hun er 26 (: 

super dejlig pige , du vil ikke fortryde et besøg. 

Hi. Does Stina do tongue kissing, anal (like Superfrench - that she doesn't? :D) , 69 and breast sex?

Del dette indlæg


Link til indlæg
FlyingDick skrev, for 5 timer siden:

Hi. Does Stina do tongue kissing, anal (like Superfrench - that she doesn't? :D) , 69 and breast sex?

Stina kisses wih tongue, - and she kisses wett and delicious with both mouth and with cunt. - Best of all: She is fucking wery well and long with her cunt.

Anal? - Read what she writes.

What does "VM offer" mean?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Stina

Jeg køre i disse dage med VM tilbud, man skal ringe på mine vagter for mere info, endten på min egen telefon eller på husets telefon. Hvem elsker ikke et godt VM knald  ;)

 

These days I have a VM offer, but you have to call either my phone or to the house phone when I’m at work. 

Who doesn’t love a good VM fuck ;)

i kiss and it turns me on if it’s at gentle intens kiss, I do anal but with limits of size. 

And it has to be in a cocktail or more with other things also. 

 

Hugs and kisses Stina

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...