ojensen78 0 Skrevet 7. Maj, 2012 Jeg finder denne kvinde interessant http://www.sexpiger.dk/2879 Nogen der kender den søde? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
yankie 15 Skrevet 7. Maj, 2012 Som jeg desværre havde på fornæmmelsen, så ser det ud til at billederne er "lånt". Ifølge www.tinyeye.com hedder pigen på billederne "Tamy Incredible". Hun er fra New York og er vist en model, der har medvirket i nogle Hip Hop videoer. Yderligere billeder og videoer kan findes via google. Så jeg vil blive overrasket, hvis det er hende der har indrykket annoncen :-) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ojensen78 0 Skrevet 7. Maj, 2012 Jeg plejer sgu selv at bruge tineye når jeg leder efter nye bekendtskaber. Hvorfor jeg så ikke lige tænkte så langt denne gang ..... tjah må være alderen der trykker Tak for svaret :oops: Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Arne Jensen 2078 Skrevet 8. Maj, 2012 Jeg plejer sgu selv at bruge tineye når jeg leder efter nye bekendtskaber. Hvorfor jeg så ikke lige tænkte så langt denne gang ..... tjah må være alderen der trykker Tak for svaret Eller trykket er for stort sydpå :lol: Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg