Hop til indhold

Recommended Posts

Efter en laaaaang tørkeperiode fangede min interesse Mia Holme. 

Ringede til hende i går og fik kort efter en aftale. 

Og hvilket syn, ikke nok med det så er hun skide dygtig til hendes erhverv :-)) jeg er lidt i tvivl om det er hende på billederne, men det er også pisse ligegyldigt her, fordi hun er superlækker. 

For en gang skyld et sted hvor der er pænt og rent, et hus i Holme på 1 sal, en ordenlig seng og mulighed for et bad, hvor der er rigtig go plads. 

45 min fik jeg for 1000 kr inkl superfransk, og hun er go, virkelig god, indlevende og medrivende. 

Hun smiler og griner meget, let at tale med, hun er vel 26-27 år og fra Polen. 

Kæmpe spejl så man kan se når hun giver BJ, man kan se hendes virkelig lækre røv i spejlet, og glæde sig til gotterne. 

hun får topkarakter 5/5 stjerner. 

https://annoncelight.dk/showad/249005

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis det ikke er hende på billederne, hvordan er hendes krop så? Hvor store er hendes bryster og er de naturlige? 

Tak, for en ellers god anmeldelse! :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Beskrivelsen i hendes profil passer fuldstændig, højde og drøjde, brysterne er en fin håndfuld, er temmelig sikker på at de er ægte, de sidder i hvert fald godt :-))) 

 

skal afsted i dag igen :-)))

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...