Hop til indhold
Sidespringeren

N & N Thaimassage, Oddervej Højbjerg

Recommended Posts

Lige skråt overfor krydset Oddervej/Rosenvangs Allè.

Jeg besøgte stedet for 3. gang i går, søndag ved frokosttid, og blev oliemasseret, mm. af en rigtig sød og køn thaipige, Lille, slank (163-165 cm, omkring 45 kg med små faste bryster og en dejlig smal røv – Iflg. hendes eget udsagn er hun 29 år, men hun ligner nu én på kun 22-23). Hun har været i DK i 2 år, og taler et gebrokkent, men forståeligt dansk. Iblandet lidt engelske gloser, samt med anvendelse af masser af fagter går det fint med at forstå hinanden, og hun er vældigt sød, charmerende og snakkesalig.

På stedet er også en anden pige, efter udseendet at dømme lidt ældre, men også ganske køn, med lidt mere kød på kroppen og større, men stadigt flotte og faste bryster. Hende fik jeg oliemassage + fransk og dansk af for nogle uger siden - Absolut en helt ok og fræk oplevelse, dog slet ikke sammenlignet med gårsdagens, som omtales her:

Om det var fordi jeg var dagens første kunde, eller fordi pigen bare var veloplagt den dag, ved jeg ikke, men jeg fik en behandling, der er en konge værdig! :D

Først en halv times oliemassage af ben, ryg, baller og nakke… Ballemassagen med lejlighedsvise, små udflugter ned og kilde mellemkød og boller – Det foregik blidt, såvel som hårdt efter mine anvisninger og med god fornemmelse for mine hyppige brum af velvære. Derefter blev jeg vendt om på ryggen, og efter nogle minutters massage af ben og lår, kom de der uundgåelige berøringer af lillemanden sammen med et sødt smil og spørgsmålet ”body to body”? ;)

Med penge på lommen og stadig overtryk efter et besøg på Randersvej 5 aftenen før med uforrettet sag, da skiltet i vinduet desværre meldte optaget, måtte jeg naturligvis høre, hvad den unge dame egentlig var indstillet på at levere af ydelser, og efter lidt tovtrækkeri frem og tilbage, fik jeg forhandlet mig frem til hele pakken – oliemassage, body to body, fransk og dansk for 1.200 kr.

Så blev døren ellers låst ud til forlokalet, og vi fik ved fælles hjælp hurtigt klædt frøkenen af.. :)

Mig ned på ryggen med hendes spæde ungpigekrop over mig, gnidende sig lystigt op og ned af mig. Jeg fik omgående ståpik og tøsen fik tydeligt stive brystvorter af forehavendet, og da jeg trak hende ned til mig og kyssede hendes hals, øreflip og mund (dog ikke med tungen), afslørede et besøg af min pegefinger imellem hendes ben da også, at hun allerede var sjaskvåd et vist sted! 8-)

Efter ca. 10 minutters kæleri krop mod krop, hvorunder der blev gensidigt kysset og kælet flittigt, fik jeg placeret frøkenens indbydende mund omkring min stive pik, på min indtrængende opfordring og mod lovning på ikke at sige noget til den ældre pige, der åbenbart er den daglige ”driftschef” på klinikken, uden gummi. (Chefen skal nu ikke diktere, hvad der er tilladt og ikke tilladt – hun havde nemlig selv nogle uger forinden leveret mig en gang ganske udmærket fransk også helt uden gummi på toppen!).

Det blev i denne omgang til et ganske dejligt, blødt og vådt, omend noget urutineret ungpigeblowjob, hvor jeg dels måtte bede om at få tempoet sat ned flere gange, samt sige stop efter få minutter pga. overhængende eksplosionsfare – Såvel mit oparbejdede overtryk, som følelsen og synet af en ung, køn piges våde læber om min pik, var mere, end jeg ku’ klare..

Hvad gør en klog i sådan en situation? Jo, han tar’ sig da en pause… Og når man nu har brug for en pause, og i øvrigt selv er glad for at forkæle, hvad er så mere naturligt end at opfordre den unge dame til selv at smide sig på ryggen og ta’ imod en våd tunge? Den var hun bestemt vaks på, og lagde sig straks på ryggen med spredte ben, så min tunge uhindret ku’ gå på opdagelse i hendes våde, velduftende og nybarberede ungpigeskød, mens mine hænder fik taget et godt greb i to struttende ungpigebryster lidt længere nordpå.

Her lå jeg og forlystede mig i nogle minutter med ivrige tungeslask, og ku’ da også både høre og mærke, at min behandling havde sin effekt… Små støn og suk oppe nordfra, og en ret så imponerende væsketilførsel lidt længere sydpå – Og nej, det var ikke kun mig selv, der savlede, selv om det var den mest indbydende og velsmagende søndagsfrokost, jeg har længe har indtaget! :P

Well… Men det var jo ligesom’ mig, der var den betalende part i selskabet, og jeg ku’ stadig mærke min pik nærmest dunke af længsel efter at entrere et så indbydende indgangsparti, så efter et stykke tid lod jeg tungen holde fri, og fik sat mig på hug imellem den unge dames spredte ben. Hun fik hurtigt monteret et kondom, så jeg kunne få listet kalorius indenfor, og det var en aldeles herlig fornemmelse, der ventede... Hun var på det tidspunkt meget våd, men stadig dejligt stram, og det var en fornøjelse tydeligt at kunne mærke en skøn ungpigefisse omslutte pikken!

Jeg kneppede hende i starten stille og roligt, siddende imellem hendes højt løftede ben også for at nyde synet, men måtte dog ret hurtigt ned at ligge ovenpå hende for at kunne støde dybere og hårdere ind.. Igen blev vores kroppes nærkontakt krydret med små kys på hals og mund, og jeg fik listet en pegefinger ned at lege med hendes klit samtidig med tydelige gisp og støn fra frøkenen til følge.

Igen lykkedes det mig at tage de nødvendige småpauser undervejs, så jeg ikke fik afleveret unødigt hurtigt, for min skumle plan var nemlig, at afslutningen skulle ske doggystyle, og som sagt så gjort: Fik vendt hende rundt på alle 4, og kunne nyde synet af min pik trænge ind imellem et par aldeles nydelige, små, runde og stramme baller.

Dette syn blev simpelthen for meget for den gamle her, så med et godt greb om hendes små hofter blev der kneppet igennem et par minutter, indtil jeg til sidst måtte aflevere en ordentlig, opsparet ladning i kondomet! :P

En dejligt lang og intens, rystende orgasme, der kun blev forstærket af følelsen af en skøn stram fisse og et herligt udsyn. (Klinikken har placeret et stort spejl strategisk velvalgt for enden af madrassen, så man har god mulighed for at følge seancen fra flere vinkler).

Jeg fik her hen mod afslutningen også listet spidsen af en fræk finger i numsen på hende, og denne blev ikke forsøgt fjernet igen… Måske en indikation af, at hun ved anden lejlighed kan overtales til en anden af mine præferencer, nemlig lidt go’, stram analsex? Jeg agter i hvert fald at forsøge mig angående dette i nær fremtid! :roll:

Hov! Webmasters opfordring til at fatte sig i korthed her på sitet er da vist gået fløjten? Sorry!!! :oops:

Men jeg kan da i disse eksamenstider slutte med en kort opsummering via 12-skalaen:

Pigen: 10/12 - Ikke meget at udsætte, hverken på udseende, ydelse eller nydelse, hvis man som jeg er til petite ungpigetypen. Sød og smilende, måske lidt uerfaren endnu, men indlevende og nysgerrig.

Sexen: 10/12 - Gensidig forkælelse og fornøjelse med plads også til pauser og snak/grin undervejs. Når jeg én dag i nær fremtid får tungen med i kyssene og får lov at afslutte i hendes stramme bagdel, så sprænges karakterskalaen!

Stedet: 7 - Pænt og rent med velindrettede rum og en fin madras med rene, velduftende håndklæder, m.v. til formålet. Lidt koldt i rummet og adgangen til klinikken er lige ud til et befærdet hovedvejskryds – Ikke lige et sted, man har lyst til at stå og vente for længe, når først man har ringet på! (der blev dog åbnet hurtigt).

Helhed: Et sikkert 10tal (gives for den fortrinlige præstation, der demonstrerer omfattende opfyldelse af fagets mål, med nogle mindre væsentlige mangler) - Og det stærkt på vej mod en ren 12er!

Jeg er hooked, og skal meget snart en tur på Oddervej igen! :P Tak for jeres tid…

Vh. Sidespringeren

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest knaldehunden

var forbi oddervej i lørdags og der var et stort skilt i vinduet hvor der stod åbent men ingen lukkede op

jo så føler man sig lidt dum når man står ud til en befærdet vej.

du var heldig og fik en god oplevelse og godt indlæg du leverede.

m.v.h knaldehunden

Del dette indlæg


Link til indlæg

Oddervej 53, stuen (butikslokale på hjørnet)

Tlf. 50 65 91 43

God tur! ;)

Vh. Sidespringeren

Har besøgt stedet her i ugen. Det er efter min mening det bedste sted i Århus PT.

2 timer med massage B2B og fuld pakke for 1300,- med en rigtig sød pige sidst i 20-erne. Der snakker godt dansk og gerne vil snakke om alt mulig.

Hyggelige lokaler med behagelig musik i baggrunden, ingen stærke dufte.

I forrige uge var jeg gået i nr.71, det var en lidt mere tvilvsomt. Sød kraftig pige omkring 30 som gav en rimelig massage i ca.30min. inden det var om på ryggen og spørgsmålet kom.

Fuld pakke til 1000.-.

MEN der er ingen døre kun forhæng, og de bliver ikke trukket ordentlig til. Det gør det selvfølgelig også meget lyt.

Da jeg gik derfra havde jeg frit udsyn til en mand der lå på ryggen og var igang med sin massage fra den anden pige :(

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hvad hedder den dejlige pige hos N & N på Oddervej? Thi det er absolut ikke min oplevelse, da jeg var der een gang for et par uger siden?

:?:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg undrer mig også over de positive anmeldelser af stedet. Jeg har en helt anden oplevelse for 2 måneder siden, men der kan jo være sket en udskiftning. Dengang var det uden tvivl det værste jeg har oplevet af uengageret oliepåsmøring, hvor jeg måtte afbryde efter den halve tid. Jeg har lavet anmeldelse på et andet forum, hvor der i forvejen var en tråd. Det er selvfølgelig glædeligt, at det er skiftet til det bedre, så jeg vil også gerne have et navn på gudinden. Hende jeg blev "behandlet" af, kunne kun få danske ord og var ikke mentalt tilstede.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest il direttore

valgte at teste om niveauet nu også holdt på NN i Højbjerg ... Konklusion - det ligger laaangt under Hedemannsgade 4. Måske skal man næsten sige - heldigvis holdt det ikke, for elskerinden bor stort set lige ved siden af :) - og det kunne jo fremadrettet give lidt problemer...Parkerede på NN's egen parkeringsplads - og stillede mig så op foran indgangen

Blev modtaget til formiddag af en høj (efter thaiforhold) yngre thai (30 år i følge hende selv) langhåret med pandehår. Kom ind i forgangen - Veninden lå og så thai-fjernsyn på 'puteren - ellers pænt / rent.... Ned på en madras på gulvet (i et ellers nydeligt lokale) . Nydelig uden at være smuk. 30 minutters olipåsmøring hvor vi efter cirka 30 sekunder havde de første strejf af bagsiden af testiklerne. det fortsatte indtil jeg efter cirka 20 minutter blev bedt om at vende mig om... well - på det tidspunkt havde jeg sådan set også besluttet mig til at det nok ikke blev nogen stor massageoplevelse.. Pris 700 for handjob, 800 for Blow.. endte med 500 for håndjobbet - og så ellers hurtigt videre...

Gentagelsesrisiko - næhh - så hellere (meget hellere) Hedemannsgade eller - hvis det er den rene bordel man ønsker krydret med let massage - Siam på Jyllands Alle

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hmmm? Er da ked af, at de sidste par anmeldere ikke føler at have oplevet samme gode og omfattende service, som jeg fik, sidst jeg var der..

Måske servicen på stederne er meget afhængig af, hvem der er på vagt pågældende dag? Pigens humør, tid på måneden, osv.?

Mine beskedne erfaringer siger mig, at det godt kan betale sig at hyggesnakke en hel del med pigerne både før og under den indledende massage.... Det letter lissom´ vejen til og pigens lyst til de supplerende ydelser! ;)

Jeg kan desværre ikke huske navnet på omtalte pige - Men iflg. eget udsagn var hun 29 år (så yngre ud), vel omkring en 165 cm og 50 kg, meget sød, snakkende og smilende, og hun talte et absolut tåleligt engelsk + også lidt dansk.

Hej fra Sidespringeren

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...