Fiesta 68 Skrevet 25. April, 2018 http://www.fl-girls.com/profil/5199 Hun er sgu en oplevelse! Sprød og lækker krop, gudinde smuk, fræk og liderlig. 100€ for 30min, og alle pengene værd. Dejlige kys, grundigt økologisk fransk, klokkeværket fik også en tur. Nåede faktisk ikke længere end gensidigt, før jeg måtte overgive mig. Men skynd dig, hun er der kun et par dage. Og ring inden ankomst. Hun vil gerne høre din stemme inden du ringer på 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
dinjo 29 Skrevet 25. April, 2018 Ja hun ser da lækker ud, så du ved ikke om hun er stram, fik du evt lov til at mærke hende med en finger ?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fiesta 68 Skrevet 25. April, 2018 dinjo skrev, for 8 minutter siden: Ja hun ser da lækker ud, så du ved ikke om hun er stram, fik du evt lov til at mærke hende med en finger ?? Lækker beskriver det ikke, men hun er ikke til fingre. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Smoking 1 Skrevet 26. April, 2018 Har haft fornøjelsen i aftes, hun er klasse og en smuk pige, som skal besøges igen 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fiesta 68 Skrevet 27. Maj, 2018 Tilbage http://www.fl-girls.com/profil/5199 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bolleman 125 Skrevet 27. Maj, 2018 Her gør mand ikke noget forkert ved at besøge denne dejlige dame Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Smoking 1 Skrevet 30. Maj, 2018 Gå ikke glip af denne pige, hun er super og fandens køn. Er der til fredag aften. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jung 221 Skrevet 2. Juni, 2018 Var forbi fredag morgen. Mødte en frisk, pæn og ren dame med en dejlig krop. vaskede mig, skyllede munden som hun ønskede og så gik vi ellers igang. Stående med lækre tunge kys og pil, ned på knæ med hende og hende igang med at sutte/slikke pik og kugler, lækkert. Ned på sengen med hende og slikke hende lækre glatte mis til en meget larmende og rystende orgasme, og ja, den var meget ægte for hun var helt væk i 2-3 min efter. Så igen hende ned med mundtøjet og sutte/ slikke mig, fyrede den af i munden på hende og hun nød virkelig hver en dråbe, smukt og dejligt. Sluttelig nus og kæl, snakked om dit dat og at hun er i Flensborg en uge hver måned da hun har mange faste Dk kunder her, hun tog idag lørdag hjem på en uges ferie i St. Petersborg. Facit, fræk, godt og lækker sex, alder nok 40+ men skidt pyt, hun ka li det. Jung Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Smoking 1 Skrevet 3. Juni, 2018 God anmeldelse af denne dejlige dame. Alder 37 år. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg