Hop til indhold
jasper

"linda" Aalborg

Recommended Posts

I torsdag var jeg drøn liderlig, og prøvede at ringer rundt til stort set alle escrotpiger i det nordjyske.

Desværre havde de alle travlt eller meget lange ventetider, og selvom jeg udemærket kender gamet så tænder tanken om at jeg lige kommer til efter en anden mig absolut ikke! Så jeg søgte videre og endte med at gøre noget jeg aldrig plejer, nemlig at tage chancen med en annonce hvor jeg ikke var i tvivl om billederne var meget, og måske for professionelle til at være af pigen.

http://massage.side6.dk/linda22

Jeg gav nummeret et kald og til min store overraskelse så var det en dansk pige som tog den. spurgte ind til om det var hende som var Linda og der blev sagt ja! Så jeg tænkte Yes en dansk pige på hotel i centrale Aalborg, jeg tager sq chancen.

Ankommet til hotellet ringer jeg igen for at få værelsesnummer, og op fare jeg til hende, da døren åbner sig, kommer en pige ud som NÆSTEN ligner hende på billederne SCORE :D dog var hun alt andet end dansk! Lidt skuffet tænkte jeg, at jeg kun sq nok godt knalde hende alligevel. Russiske "Linda" viste sig at være en sød lille petit GFE som gerne ville det hele :) Så hun fik en tur, og en tur mere. Selv da jeg havde gået over min tid, havde hun ikke travl med at smide mig ud så absolut en ok oplevelse.

Men telefonpigen kunne nu godt have fortalt at hun ikke var Linda, det havde ikke gjort oplevelsen dårligere, bare mere ærlig!

Da jeg tit tager nogle chancer med klinikpigerne, har jeg efterhånden lært at mange af de østeuropæiske tøser ikke har billeder af sig selv på deres profilere. Hvilket er lidt kedeligt, men for en stor del gælder det dog at billederne ligner... Så det er nogen gange om at tage en chance også håbe de har være bare 80% ærlige /realistiske med deres billeder... Dog er gentagelses chancen minimal, det er lidt underligt at smutte forbi receptionisten et par gange indenfor så kort tid...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...