Hop til indhold
DK fyr 34

Når dagen begynder godt

Recommended Posts

Elsker de der dage hvor man vågner frisk og veludhvilet. En af de der dage hvor man har en helt tidlig morgenaftale med en fræk og sød fyr. En af de der dage hvor mødet og forventningerne er afstemt og aftalt, hvor gensynet og forventningerne får et stort smil frem ved lyden af ham ved døren. En af de dage hvor han midt i den aftalte akt, vil noget andet end det aftalte. En af de der dage hvor han lader hans  spontanitet bestemme. En af de der dage, hvor han stille mumler at han kommer og man fornemmer at han virkelig har nydt det. En af de der dage hvor man ønsker at han kunne blive længere og fortsætte eller skriver igen i morgen.

En af der dage hvor regnen ikke betyder noget, da man bare ved det bliver en god dag.

Med ønske om en lige så god dag til alle jer andre ;)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Blueberry skrev, 1 time siden:

Dejligt. Jeg havde også en god start på dagen, men det skriver jeg om et andet sted :)

Det lyder godt :)

Noget vi får lov at læse med på ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Krølle Bølle Jr. skrev, for 3 timer siden:

Dejligt at høre. Som man siger: godt begyndt er halv fuldendt 

God dag og uge..

Tak i lige måde :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Herhid

Jeg havde sku en skidt start på dagen, det regnede og jeg stod i problemer til halsen, men nu skinner solen  og det hele ser bedre ud nu, god dag til alle.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lady Cherie skrev, for 2 timer siden:

Hej Dk Fyr

Selv om det regner, så får du solskinnet ind i ens hoved og hjerte med det indlæg, det er sådan et glad i låget indlæg!:P

:)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Herhid skrev, for 2 timer siden:

Jeg havde sku en skidt start på dagen, det regnede og jeg stod i problemer til halsen, men nu skinner solen  og det hele ser bedre ud nu, god dag til alle.

Tak i lige måde :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...