Hop til indhold

Recommended Posts

Ikke godt

sms`ede og aftalte en time FP med emenee

men da jeg ankom skulle det være june som betjente mig....da det er mit første besøg hos sunshine tænkte jeg det var ok

20min massage på mine ben og så begynder hun at rykke i pjevert, ingen fransk hverken med eller uden gummi fik til nød lige lov til at slikke hende

jævn kedelig sex og Ingen smil, hun lignede mest en som lige havde trukket nitten til mig som kunde....

ak ak ak.  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Piraten

Næh, det tror jeg ikke. Tror helt generelt at det prøver vi alle ind imellem. Nogle gange er det ingen grænser for hvor glade de, andre gange skal det vist bare overståes.

De er vist noget humørsyge de kære, men ok, det tror jeg bare man må tage med:)

vh. Piraten

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Polar

Det var synd for dig Maxmuld. Andre har haft nogle rigtig gode oplevelser med June. Jeg havde fornøjelsen af, at være hendes aller første kunde en dag, hvor jeg havde bestilt tid hos Emmee. Hun fortalte om veninden og spurgte, om hun måtte være med til at massere. Hun skulle lære det. Fint:P! en firehændig er ikke så tosset. Hun klarede det til min store overraskelse rigtig godt, og på et tidspunkt spurgte Emmee om hun måtte gå ud og betjene en anden kunde, så kunne June og jeg gøre seancen færdig. Det var helt i orden. June var helt klart nybegynder til massage, men det der kom efter, havde hun øvet sig rigtig godt på tidligere. Det vidste hun noget om;). Jeg fik en lækker omgang sex, hvor det eneste som gik galt var, at jeg var blevet så overtændt, at jeg kom, mens hun rullede kondomet på. Nå, det grinede vi lidt over, og vi blev enige om, at næste gang bliver bedre. Jeg har nu ikke været der siden, men det er der så en anden grund til.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har også fået dejlig massage og sex af June uden grund til klage. 

Men hun kan jo have haft en dårlig dag - eller måske kemien ikke passer. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Piraten skrev, for 16 timer siden:

Næh, det tror jeg ikke. Tror helt generelt at det prøver vi alle ind imellem. Nogle gange er det ingen grænser for hvor glade de, andre gange skal det vist bare overståes.

De er vist noget humørsyge de kære, men ok, det tror jeg bare man må tage med:)

vh. Piraten

og med mit kendskab til thai miljøet er der også en masse drama .......

familien hjemme i thailand - den danske mand - penge gæld - ludomani - nogle kan godt li en lille tår ... osv osv osv...

og så er der ellers alle de andre almindelige problemer som alle mennesker har .....

vi har alle en dårlig dag i ny og næ.... 

så ikke så mærkligt de noge gange er humørsyge ;) 

det er bare surt når man rammer den dag eller time..... for så er det helt sikkert spild af penge og tid.....

og man havde været bedre stillet med at købe noget high end chokolade fra Peter Beier - en godt kop kaffe ... noget godt take away mad... og en film

og senere en hjemme lavet håndtrold :) 

og man havde stadig haft 600 kr +  mere i banken til en anden dag...

husk : "every time you wank - its money in the bank" :P 

Redigeret af thomas 123

Del dette indlæg


Link til indlæg
thomas 123 skrev, Lige nu:

og med mit kendskab til thai miljøet er der også en masse drama .......

familien hjemme i thailand - den danske mand - penge gæld - ludomani - nogle kan godt li en lille tår ... osv osv osv...

og så er der ellers alle de andre almindelige problemer som alle mennesker har .....

vi har alle en dårlig dag i ny og næ.... 

så ikke så mærkligt de noge gange er humørsyge ;) 

det er bare surt når man rammer den dag eller time..... for så er det helt sikkert spild af penge og tid.....

og man havde været bedre stillet med at købe noget high end chokolade fra Peter Beier - en godt kop kaffe ... noget godt take away mad... og en film

og senere en hjemme lavet håndtrold :) 

og man havde stadig haft 600 kr +   mere i banken til en anden dag...

husk : "every time you wank - its money in the bank" :P 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...