Hop til indhold
1955

Bella i Ballerup

Recommended Posts

Jeg har besøgt hende. 

Var egentlig  bare' ude efter en omgang massage og en håndtrold, men endte op med Bella. 

Hum giver udemærket massage, og da den var ved sin afslutning blev der fyret op og jeg blev sgu liderlig, så det endte med en 'fuld' pakke, hvor jeg fik blow og bollede hende. Hun er sød nok, men ikke en gentagelse for mit vedkommende. 

Kan ikke huske hvad jeg endte med 1000 kr. For en halv times tid i alt

Del dette indlæg


Link til indlæg
reteph19 skrev, for 11 timer siden:

Jeg har besøgt hende.

Var egentlig  bare' ude efter en omgang massage og en håndtrold, men endte op med Bella.

Hum giver udemærket massage, og da den var ved sin afslutning blev der fyret op og jeg blev sgu liderlig, så det endte med en 'fuld' pakke, hvor jeg fik blow og bollede hende. Hun er sød nok, men ikke en gentagelse for mit vedkommende.

Kan ikke huske hvad jeg endte med 1000 kr. For en halv times tid i alt

Hvis det er din pris vil jeg da også køre forbi - men hun oplyser mig at hun tager 1.800 for fuld pakke i 20 min !!! tænker hun ikke vil ha besøg af mig (kender hende slet ikke) ?

Hun skriver at hun kun er passiv, have du slet ikke kontakt med hende pik eller røv - eller kys?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Som jeg forsøgte at skrive, så tror jeg at jeg endte med 1.000 kr for en halv time inkl. fuld pakke (i dette tilfælde blow og mig der knaldede hende). Når hun skriver at hun er passiv, mener hu sikkert at hun ikke vil knalde dig.

Hun har en mega lille (stiv) pik som jeg ikke pillede ved. Ingen kys

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...