Hop til indhold

Recommended Posts

Hej alle.

Her kommer en lille anmeldelse af Maya http://www.massageguide.dk/profile.asp? ... leID=15178.

Ringede og aftalte at komme forbi til "erotik massage (oil, body to body, handjob) kr 800 for one hour" som der står i annoncen. Det var første gang hos en massagepige, så var rimeligt nervøs og kunne ikke forstå at adressen ikke passede, men det var fordi man lige skulle ringe når man stod der, så fik man den rigtige, hun ville sikre sig at alt var ok;o)

Ringede på og hun åbnede kun iført et par minimale trusser, ikke dårligt. Hun er den på billederne ikke noget snyd der, måske en tusse mere idag, men krop og bryster var som det skulle være.

Hun var sød og tog godt imod en nybegynder som mig. Hun smed trusserne og gik igang med massage som var ok, men kunne godt mærke det ikke var det hun lever af, efter et lille stykke tid begynte massagen at koncentrere sig om de nedre regioner som hun masserede med hænder og krop.....skønne bryster må jeg sige. Hun vendte sig i en 69 med frit udsyn til en nyskrabet mis, det gjorde det usandsynligt svært at holde igen og jeg måtte overgive mig.

Efter at have hvilet et par min kunne jeg se at der var gået ca ½ time men der var intet hastværk med at få mig ud af døren, vi sludrede lidt og jeg tog en skyller, tog tøj på og fik en krammer og besked på at komme igen ;) Var ude efter ca 45 min.

Alt i alt en god debut, men ville nu godt have haft lidt mere massage før og efter.

Fortsat god dag.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har også haft fornøjelsen af at være sammen med Maya 1/2 times tid.

Hun modtog mig i "lillepige" t-shirt og bomuldstrusser - og så ret lækker ud - hun virkede som om vi havde al den tid det skulle være - og snakkede lidt - hun virkede cool. Hun lagde sig op i sengen og jeg fik øje på der stod en dildo i vindueskarmen - og spurgte om jeg måtte bruge den på hende - hun sagde det måtte jeg gerne, men så skulle jeg først lige gøre hende våd - jeg spredte hendes ben og lod mine hænder røre hende over hele kroppen - og nød det lækre syn - for hun ser altså virkelig lækker ud - så lod jeg mit hoved dykke ned mellem benene efter et stykke tid og begynde at slikke hende - hernæst gjorde jeg først en finger våd og lod den forsvinde mellem de fine og våde skamlæber og op i hendes stramme skede - og hernæst 2 fingre - jeg fingerkneppede hende langsomt imens jeg blev ved med at slikke over hendes klit - nu var hun helt våd og klar til dildoen - jeg lod den glide op og kneppede hende med den - den var måske 20 cm lang så det så ret frækt ud at lade den glide helt ind og ud.

Jeg tog den nu ud og lod min pik glide op i Maya i stedet for - det var også ret lækker - og jeg var blevet meget liderlig nu - efter et stykke tid spurgte Maya om ikke jeg ville tage hende bagfra og som den gentleman man vel er, så indvilligede jeg - jeg tog hende bagfra indtil jeg kom - og det føltes rigtig godt. Bagefter havde hun god tid til at snakke - og da jeg sagde jeg skulle på arbejde - så sagde hun om jeg var sikker - om ikke jeg hellere ville hænge ud lidt længere - men jeg takkede nej :-)

Så en klar anbefaling fra mig til Maya!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...