Hop til indhold
Buttman76

Anni mariagervej Randers. Høj kvalitet

Recommended Posts

Forrige fredag havde jeg egentlig en tid hos den smukke dara i Randers, men af endnu uforklarlige årsager så reagerede hun ikke på aftalte tidspunkt. 

Så var gode råd dyre da jeg ikke kender mange af de nye piger i Randers. Kat var længe min favorit i over 4 år og 30 af de store fattigere, men hende og jeg er raget uklar.. Årsagen finder i andre tråde om kat. 

Well så tænkte jeg der var jo anni på mariagervej som jeg næsten fik et crush på da hun arbejdede hos kat. 

Hun havde lige en tid og da jeg ankom der var det med kys og krammer. Hun bad mig smide tøjet og så ville hun komme ind. 

Jeg nåede dårligt og få lagt mig før hun lagde sig ved siden af mig og begyndte og kæle. Jeg spurgte til massage hvor hun grinte og sagde bagefter. Så blev jeg rullet rundt på ryggen og så fik jeg ellers årets bedste blow. Det var blidt, mega våd, og til tider deepthroat. Jeg stammede jeg kommer og Anni fortsatte bare med og suge til jeg bad hende stoppe da jeg var vildt følsom på glans. 

Om hun slugte ved jeg ikke men så ikke hun spytter ud ;).  Så fik jeg min massage og det varmede dejligt. Skulle så vende mig om og hun begyndte og kæle igen og minsandten om ikke jeg efter 10 min var kampklar igen. Og nu Ville anni ride, så på med gummi og så red hun mig. Efter lidt tid vender hun sig i en reverse cowgirl som giver udsyn til hendes lækre fyldige røv og hun øger tempoet markant da hun fornemmer jeg er ved og være der. Lige i det jeg begynder og komme hopper hun af og flår gummiet af og trykker pikken helt i bund i hendes mund. Mærker en voldsom orgasme men hun langsomt bare tager imod. Da hun slipper pikken kravler hun op til mig smilende og kysser mig så med en ordentlig snaver :-P

Får så kærligt af vide at jeg ikke skal vente så længe med og komme igen. 

Så ja min fredag endte fantastisk hos anni. 

Anni giver et af de bedste blow i hele Randers. Hvis man er til savl, slubren og deepthroat. Sex med hende er for mig lækkert og spændende, men det til dels nok fordi jeg altid har haft et crush på hende og det VED hun :wub:

Håber min anmeldelse kan hjælpe andre hendes vej. Anni er vel Ca 44 år charmerende, og fyldt med smil og latter. Ca 160 cm høj og erotisk buttet omkring 65 kg 

Hun har ingen reklame på annoncelight.dk eller andre steder men søg på mariagervej 68 i Randers 

 

Mvh Buttman 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Polar
Grenå skrev, for 5 timer siden:

Har du et telefon nr eller noget andet så man kan tage kontakt til hende 

Og ellers er der jo Thailisten, som er meget nem at bruge.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest glatmandrds

Jeg tænder så ikke lige på Anni men hun havde en dejlig frækkert til at hjælpe lørdag , zum tror jeg hun hed .. nogen der ved om hun er der endnu ?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Chopper

Overveje og besøge dem i denne uge.

 

Hvor meget kom du af med?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...