Hop til indhold

Recommended Posts

http://www.fair-girls.com/profile/26563

 

var her til aften et smut over grænsen, trængte til lidt thai guf, det fik jeg IKKE

valgte at besøge Anya, som afbilledet på fairgirls.de var en rigtig flot pige, str. 34, det er så ikke hende man møder, hun er nok nærmere en str. 40-42, men nevermind, hun virker sød og serviceminded. 

Valgte 1 time med fuldpakke, €150, og selve massagen/berøringen var ok, men da vi skulle i gang med det frække, ville hun ikke slikkes, og da det er en stor del af min sexforståelse var det jo et temmelig voldsomt turnoff, så jeg besluttede mig for ikke at gå videre med sex delen, hun skulle blot berøre til tiden var gået, og da tiden nærmest var gået foreslår hun så pludselig om jeg ikke vil slikke hende, for så ville hun lige gå ud og vaske sig, og så kunne vi tage en halv time mere, mod yderligere betaling selvfølgelig, så hun er en bondefanger, og meget langt fra det serviceniveau som jeg ellers syntes at møde når jeg besøger Thai piger

Så aldrig igen......

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jyskemonkey skrev, for 14 timer siden:

hun er da bare sød og kanon god at besøge

OK? Det virker ikke sådan når man læser anmeldelsen.. Har du erfaring med pigen? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
youngatheart skrev, for 16 timer siden:

Forstår egentligt ikke hvorfor dette indlæg ikke er sat ind under Tyskland, da det jo er der det er foregået ?????

fordi hun er thai :P 

Del dette indlæg


Link til indlæg
thomas 123 skrev, for 2 minutter siden:

fordi hun er thai :P 

Og derfor placerer du den i 

Anmeldelser af thaimassage og thaipiger i Jylland

Enig i at den burde placeres under Tyskland.. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
thomas 123 skrev, for 2 timer siden:

fordi hun er thai :P 

Så var det da godt det ikke var en du mødte på ferie i Thailand ;-)  , for Tyskland er da trods alt lidt kortere at køre.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Måske burde den nok ligge i Tyskslnd. Dog kan det forsvares at ligge den i Jylland, fordi Flensborg betragtes nærmest som dansk alligevel.. Var det bare 10 km mere syd på, så nej.. Men Flensborg er sgu dansk nok til at den kan ligge her, synes jeg..

Del dette indlæg


Link til indlæg
youngatheart skrev, for 4 timer siden:

Så var det da godt det ikke var en du mødte på ferie i Thailand ;-) , for Tyskland er da trods alt lidt kortere at køre.

nu er det jo ikke mig som har startet tråden.... :P 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
North skrev, for 6 timer siden:

Og derfor placerer du den i 

Anmeldelser af thaimassage og thaipiger i Jylland

Enig i at den burde placeres under Tyskland.. 

 

nu er det jo ikke mig som har startet tråden.... 

Del dette indlæg


Link til indlæg
youngatheart skrev, den 9/5/2018 at 09:18:

Så var det da godt det ikke var en du mødte på ferie i Thailand ;-) , for Tyskland er da trods alt lidt kortere at køre.

 

Redigeret af youngatheart
Havde lavet indlæg det forkerte sted

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...