Hop til indhold

Recommended Posts

Tene skrev, for 1 time siden:

Tak. 

Kan du anbefale andre i området 

Se thaikortet, som du finder ved at trykke på linket i min signatur. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nej du skal helt til Århus efterhånden, thai klinikkerne ligger for spredte her ude vest på, der er ikke meget konkurrance her, kører selv til enten Århus, vejle eller Fredericia jævnlig

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er ikke fake. Men synes det var jævnligt kedeligt. Enig med dem, der skriver at pengene er langt bedre givet ud i Aarhus. Meget bedre.  

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg besøgte stedet sidste weekend. Hun nævnte med det samme hvad man kunne få. Massage 30 min med hj 600. 30 min massage med fp 1000 og 1500 for en time:shock: jeg gik igen:)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har registreret at genboen har stået med mobilen fremme ( når han har været i haven) for at tage billeder af hvem der kører/går derind eller derfra.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mthom skrev, den 14.5.2020 at 10:55:

På billedet ser hun sgu lækker ud. Måske man skulle prøve det igen

Holder prisen med en tusse

Jeg betalte 800 for en time med hj, og følte mig absolut ikke snydt. Før corona fik jeg massage og fp for 1200. Hvis det er hende her vi taler om Herning slank sexet thaipige https://annoncelight.dk/showad/277917

Redigeret af Stense

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...