MrJolly 155 Skrevet 24. April, 2018 Hej Er der nogen der har besøgt hende her ? https://annoncelight.dk/showad/241031 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Riesenschwanz 588 Skrevet 24. April, 2018 (edited) Forkert tråd. Undskyld. Redigeret 24. April, 2018 af Riesenschwanz Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Røvslikker Skrevet 24. April, 2018 Riesenschwanz skrev, for 3 minutter siden: Håber du kan bruge det - hun er en høj pige 187 cm og i god foderstand. hmmm...mon ikke det er en anden pige du snakker om ???? Pigen i Hammel er ca 1,70 og hun bærer ikke briller...billederne lyver lidt, da de er af ældre dato Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Riesenschwanz 588 Skrevet 24. April, 2018 Røvslikker skrev, for 5 minutter siden: hmmm...mon ikke det er en anden pige du snakker om ???? Pigen i Hammel er ca 1,70 og hun bærer ikke briller...billederne lyver lidt, da de er af ældre dato Jo - Tak for hjælp. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lubovnik Skrevet 24. April, 2018 MrJolly skrev, for 6 timer siden: Hej Er der nogen der har besøgt hende her ? https://annoncelight.dk/showad/241031 Hun har tidligere kaldt sig Chika (og før det Diana) Hun kan varmt anbefales. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dondomingo 23 Skrevet 6. Maj, 2018 Er stedet diskret på Hedehusvej eller står kartoffelavler Oluf Sand på den anden side af hækken og holder øje? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Genboen Skrevet 2. Juli, 2018 Jeg havde fornøjelsen af at besøge Chika sidste uge i Varde området - kan se hun nu er landet i Hammel og omegn igen :) Hun ER et sødt lille menneske, lys og positiv og så er hun altså dejlig sexet! Fantastisk krop, og god service - forstående for det jeg ønskede :) Venter på hun kommer til Varde igen, så skal hun have et besøg igen igen af mig. Nogen af Jer andre der har et bud på hendes "rigtige" alder? : ) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Manfredo 157 Skrevet 2. Juli, 2018 Bare læg 25 % oveni: GP's oplyste alder x 1,25 = GP's faktiske alder Formlen passer. Altid. Og er ret nem, at bruge. For de fleste. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Steenborg 399 Skrevet 2. Juli, 2018 (edited) Manfredo skrev, for 2 timer siden: Bare læg 25 % oveni: GP's oplyste alder x 1,25 = GP's faktiske alder Formlen passer. Altid. Og er ret nem, at bruge. For de fleste. Der er ikke nævnt alder i hendes annonce. Men en eller flere af hendes tidligere kunder har måske et bud? Hvad er dit eget bud " Genboen"? Redigeret 2. Juli, 2018 af Steenborg Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Genboen Skrevet 5. Juli, 2018 Tak for bidragene : ) Jeg læste et sted at en vurderede hende til 35-40 år, men det tror jeg ikke helt kan gøre det - smiler. Måske 10 år mere? Men hun gør det godt - på alle måder, og hvad betyder alder hvis personen man kommer til på alle måder giver en fantastisk service og ser lækker ud? ; )) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Genboen Skrevet 20. Juli, 2018 Chika er landet i Danmark igen, desværre bare ikke i Varde hvor hun sparkede benene væk under mig :) https://annoncelight.dk/showad/251426 Hammel og omegn har glæde af hende igen - hold kæft hvor jeg overvejer at køre de to timer op til hende for at få lov til at lægge i ske med hende igen og kigge ind i et par dejlige varme øjne i en stjernestund :) Jeg må konkludere, at trykket må være højt hos mig - når den tanke fylder så meget - men hvor mange gange oplever vi nærvær som mærkes ægte, og at vi ikke blot er et nummer i en uendelig lang række af medborgere på besøg. Og det er jo sommerferie - da skal man gøre lidt ud over det normale :) :) :) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dondomingo 23 Skrevet 20. Juli, 2018 Ja hun er et dejligt stykke kvindemeneske. Overvejede også at besøge hende i dag! Men valget faldt på en anden... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg