Hop til indhold

Recommended Posts

Hey brødre. 

Men kort anmeldelse af Alice. 

https://annoncelight.dk/showad/248865

telefonen kontakten gik super fint og hun var en meget varm og charmerende pige i telefonen. Desværre ser Alice ikke helt ung ud i virkeligheden (min mening) hun var stadigt en frisk pige og var ikke helt bleg for at give god service. 

Dog syntes jeg ikke kemien var tilstede og følte mig ikke super godt underholdt. Jeg har på det seneste været lidt uheldig med mine oplevelser og denne oplevelse var sgu ikke noget at prale af. 

Stedet var noget slidt og trist. 

Kom bare med jeres spørgsmål, jeg ved i brænder for at komme med dem ;) 

gentagelses fare er lig 0 men det betyder ikke jeg har haft en ringe oplevelse, det var bare ikke hvad jeg havde håbet på. 

Pigen 5-6 stykker. Sød, venlig og et par frække øjne. 

Stedet. 2-3. Trækker kun op at det lå rimelig diskret i en mindre by. 

 

Hedensted 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest KimBigGuy
Hedensted skrev, for 3 timer siden:

Hey brødre. 

Men kort anmeldelse af Alice. 

https://annoncelight.dk/showad/248865

telefonen kontakten gik super fint og hun var en meget varm og charmerende pige i telefonen. Desværre ser Alice ikke helt ung ud i virkeligheden (min mening) hun var stadigt en frisk pige og var ikke helt bleg for at give god service. 

Dog syntes jeg ikke kemien var tilstede og følte mig ikke super godt underholdt. Jeg har på det seneste været lidt uheldig med mine oplevelser og denne oplevelse var sgu ikke noget at prale af. 

Stedet var noget slidt og trist. 

Kom bare med jeres spørgsmål, jeg ved i brænder for at komme med dem ;) 

gentagelses fare er lig 0 men det betyder ikke jeg har haft en ringe oplevelse, det var bare ikke hvad jeg havde håbet på. 

Pigen 5-6 stykker. Sød, venlig og et par frække øjne. 

Stedet. 2-3. Trækker kun op at det lå rimelig diskret i en mindre by. 

 

Hedensted 

Fin anmeldelse.. :)

Hvor meget skulle du gi´ for det ?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Selvom de er 45 kan de altså se brand godt ud. Er hun ikke en flot milf? Hendes billeder er frække. 

Vurderer du ud fra du troede hun var 36? Eller? De fleste angiver ikke rigtig alder. 

Redigeret af gentleman83

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...