Hop til indhold
Thomsen

Når nye stiller krævende spørgsmål....

Recommended Posts

Fra tid til anden hænder det, at et nyt medlem, eller en ny bruger, stiller en masse spørgsmål.

Personligt er jeg altid forbeholden overfor den slags.

Hvorfor..?

Cirka hvert år kommer der en række henvendelser fra studerende, ofte fra Journalisthøjskolen, som finder dette miljø enormt spændende og ser sit snit til at få lavet en utrolig spændende opgave, om det ene eller andet.

- Den slags kunne jeg aldrig finde på at svare..! ;-) Det virker bare altid useriøst og ikke videre gennemtænkt, og mine data skal ikke havne i hænderne på en tåbe.

Så er der de nye brugere, som partout vil have numre, adresser og navne på de guldkorn var andre ligger inde med.

- Den slags kunne jeg heller aldrig finde på at hjælpe, for de vil med garanti opføre sig dumt og uden diskression. ;-)

Så er der dem, der har luret med herinde længe, uden at have taget skridtet fuldt ud....de nysgerrige.

- Dem hjælper jeg gerne, men som regel gør de ikke noget alligevel...og lurer videre. ;-)

Så er der dem, der faktisk tager skridtet ud.

- Dem hjælper jeg osse gerne, for de beviser jo hurtigt, at vi er i samme båd. ;-)

 

Hvorfor bringer jeg dette på banen..?

De sidste par dage, har der været en lind strøm af nye brugere, som vil have en masse info, en masse hjælp og helst ikke vil bidrage med noget.

Stiller man spørgsmål, ændrer tonen sig.

Er jeg mon den eneste som har tænkt tanker om dette..?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jamen, vi tiltrækker jo nok alle former for publikum, som du selv kommer ind på - og nogle af dem er for at sige det pænt nogle paphatte mens mange andre er rare, respektfulde og seriøse mennesker :) og ja - der dukker jo en troll op i ny og næ (ved godt, hvem du specifikt lige tænkte på der ;) ) - jeg tænker at nogle få af dem er typen, der pludselig er nødt til at logge af, fordi mor kommer ind for at se, hvad de laver på computeren :D:D :D Jeg tænker, at hvis alle deres indlæg er troll-agtige af natur, så bliver de nok lige så roligt sat på porten af de grønne - det kan så ikke stoppe dem i at dukke op igen med et andet nick..

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg havde en for en uge siden, der skrev  privat besked, fordi hun søgte en ung mand, ang. et program,  hun ville lave, men jeg er nok lidt for gammel til at være en ung mand;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
sydhavsmand skrev, for 41 minutter siden:

Jeg havde en for en uge siden, der skrev  privat besked, fordi hun søgte en ung mand, ang. et program,  hun ville lave, men jeg er nok lidt for gammel til at være en ung mand;)

Jef fik også en henvendelse fra en pige i sidste uge. Sikkert fra den samme ;)

Hun ville gerne have mig til at medvirke i et program på P3 om unge fyres tanker på at købe sex af prostituerede. Hun havde så ikke lige fanget at jeg ikke køber sex men selv tilbyder det og derfor har en annonce herinde. Men den har hun nok ikke haft tid til at nærlæse i hendes research :huh:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis journalister synes, at det er så spændende, og at det er så befordrende for deres studium, så forstår jeg ikke, at de ikke selv begynder at besøge glædespiger og herved får alletiders førstehåndsviden.

Der er da ingen grund til at gå omveje ved at opsøge os andre for at få en andenhåndsviden.

Del dette indlæg


Link til indlæg
DK fyr 34 skrev, for 10 timer siden:

Jef fik også en henvendelse fra en pige i sidste uge. Sikkert fra den samme ;)

Hun ville gerne have mig til at medvirke i et program på P3 om unge fyres tanker på at købe sex af prostituerede. Hun havde så ikke lige fanget at jeg ikke køber sex men selv tilbyder det og derfor har en annonce herinde. Men den har hun nok ikke haft tid til at nærlæse i hendes research :huh:

Det var hende.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...