Hop til indhold

Ægte liderlighed blandt GP

Featured Replies

Skrevet

Jeg har nu fulgt med herinde i en del år, men først nu tør jeg deltage. Hvilke piger på Sjælland modtager med ægte liderlighed hvor det kan mærkes på pigen (fissen) i seancen

Byd gerne ind GP’er 

Skrevet

Det var da egentlig et sjovt spørgsmål..... ;-)

Jeg har oplevet det masser af gange, jeg har osse oplevet det modsatte.

Jeg har oplevet, at jeg ikke fandt pigen tiltrækkende, og andre gange, at jeg fandt hende meget tiltrækkende.

Jeg har oplevet GFE mange gange, og "maskiner" mange gange...jeg har oplevet indlevelse og jeg har oplevet fraværende piger.

Hvor stor er en dråbe..?

Svaret er, at der ikke findes et endegyldigt svar på dit spørgsmål. Det handler om lyst og kemi, ting man ikke kan bestille, og ting man ikke kan forvente. Men man kan håbe ;-)

Skrevet

Jeg har prøvet det masser af gange men også det modsatte med samme pige som ugen før nærmest åd mig levende. Det afhænger af mange ting. Lidt ligesom et alm forhold :)

Skrevet
Skiderik skrev, for 2 timer siden:

Jeg har prøvet det masser af gange men også det modsatte med samme pige som ugen før nærmest åd mig levende. Det afhænger af mange ting. Lidt ligesom et alm forhold :)

Åd dig levende??? Hmm. Hvem mon det kan være? Hun lyder da spændende.

Skrevet
Thomsen skrev, for 18 timer siden:

Det handler om lyst og kemi

Jeg er enig med Thomsen. Men når det så er sagt, har jeg personligt ikke oplevet en mere liderlig GP end Kimora. Det skulle da lige være Tiffany.

Skrevet
Morabito skrev, for 2 timer siden:

Jeg er enig med Thomsen. Men når det så er sagt, har jeg personligt ikke oplevet en mere liderlig GP end Kimora. Det skulle da lige være Tiffany.

Åårrrrh..... der skulle da lige være Anna

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.