Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg har nu fulgt med herinde i en del år, men først nu tør jeg deltage. Hvilke piger på Sjælland modtager med ægte liderlighed hvor det kan mærkes på pigen (fissen) i seancen

Byd gerne ind GP’er 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det var da egentlig et sjovt spørgsmål..... ;-)

Jeg har oplevet det masser af gange, jeg har osse oplevet det modsatte.

Jeg har oplevet, at jeg ikke fandt pigen tiltrækkende, og andre gange, at jeg fandt hende meget tiltrækkende.

Jeg har oplevet GFE mange gange, og "maskiner" mange gange...jeg har oplevet indlevelse og jeg har oplevet fraværende piger.

Hvor stor er en dråbe..?

Svaret er, at der ikke findes et endegyldigt svar på dit spørgsmål. Det handler om lyst og kemi, ting man ikke kan bestille, og ting man ikke kan forvente. Men man kan håbe ;-)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har prøvet det masser af gange men også det modsatte med samme pige som ugen før nærmest åd mig levende. Det afhænger af mange ting. Lidt ligesom et alm forhold :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Skiderik skrev, for 2 timer siden:

Jeg har prøvet det masser af gange men også det modsatte med samme pige som ugen før nærmest åd mig levende. Det afhænger af mange ting. Lidt ligesom et alm forhold :)

Åd dig levende??? Hmm. Hvem mon det kan være? Hun lyder da spændende.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Thomsen skrev, for 18 timer siden:

Det handler om lyst og kemi

Jeg er enig med Thomsen. Men når det så er sagt, har jeg personligt ikke oplevet en mere liderlig GP end Kimora. Det skulle da lige være Tiffany.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Franckly
Morabito skrev, for 2 timer siden:

Jeg er enig med Thomsen. Men når det så er sagt, har jeg personligt ikke oplevet en mere liderlig GP end Kimora. Det skulle da lige være Tiffany.

Åårrrrh..... der skulle da lige være Anna

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...