Hop til indhold
Liv

Tekst på kontoudtog

Recommended Posts

Jeg har netop fornyet min annonce, og ser til min forundring, at der nu står eroguide på kontoudtoget. Tidligere stod der noget neutralt. Nu gør det ikke så meget for mig, men andre kunne måske rende ind i problemer på den konto ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Maya Kathrine
Liv skrev, for 16 minutter siden:

Jeg har netop fornyet min annonce, og ser til min forundring, at der nu står eroguide på kontoudtoget. Tidligere stod der noget neutralt. Nu gør det ikke så meget for mig, men andre kunne måske rende ind i problemer på den konto ;) 

Har du brugt mobilepay?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Maya Kathrine

Kan jeg ikke få dig til at sende mig ordrenummeret tilknyttet til fornyelsen også, så jeg har helt styr på hvad der er foregået.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Maya Kathrine

Ok. På andre websites har vi pt. problemer med at MobilePay betalinger pludselig bliver gennemtvunget at der står noget andet en den diskrete betegnelse. Da vi ikke har været i stand til at få firmaet der står for betalingerne til at rette det endnu, bliver jeg nødt til at slå det midlertidigt fra på Eroguide også. Jeg tænker det er det samme problem der forudsager det. Så du bliver nødt til midlertidigt at bruge betalingskort eller Paysafecard. Muligvis bliver det permanent.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Okay, det er ikke noget problem for mig at bruge mobilepay og dermed risikere indiskret tekst, men måske andre finder det uhensigtsmæssigt ;) 

Jeg prøvede faktisk at betale med kort, men opgav, fordi der kom en side op med noget nem-id (måske var det ikke nem-id.... kan ikke huske præcist, hvad det gik ud på), det ville jeg ikke, og så blev købet afbrudt. Og jeg gik tilbage til mobilepay. Kort vil klart være smartere for mig, så det bare kører automatisk ....

Redigeret af Liv

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Maya Kathrine
Liv skrev, for 5 minutter siden:

Okay, det er ikke noget problem for mig at bruge mobilepay og dermed risikere indiskret tekst, men måske andre finder det uhensigtsmæssigt ;) 

Jeg prøvede faktisk at betale med kort, men opgav, fordi der kom en side op med noget nem-id (måske var det ikke nem-id.... kan ikke huske præcist, hvad det gik ud på), det ville jeg ikke, og så blev købet afbrudt. Og jeg gik tilbage til mobilepay. Kort vil klart være smartere for mig, så det bare kører automatisk ....

Det med nem-id er et sikkerhedstjek der beskytter os imod dårlige betalere. Det er vi blevet nødt til at slå til.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Liv skrev, for 13 minutter siden:

Okay, det er ikke noget problem for mig at bruge mobilepay og dermed risikere indiskret tekst, men måske andre finder det uhensigtsmæssigt ;) 

Jeg prøvede faktisk at betale med kort, men opgav, fordi der kom en side op med noget nem-id (måske var det ikke nem-id.... kan ikke huske præcist, hvad det gik ud på), det ville jeg ikke, og så blev købet afbrudt. Og jeg gik tilbage til mobilepay. Kort vil klart være smartere for mig, så det bare kører automatisk ....

Det er Nets der tilbyder den service og det er det nem-id/den person der er tilknyttet kortet der skal verificere sig. Så ikke noget med at myndigheder eller andre er inde over.

Dette ekstra step er faktisk mere eller mindre obligatorisk i de fleste danske webshops og har fået procentdelen af kortmisbrug til at falde drastisk :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
DK fyr 34 skrev, for 5 timer siden:

Det er Nets der tilbyder den service og det er det nem-id/den person der er tilknyttet kortet der skal verificere sig. Så ikke noget med at myndigheder eller andre er inde over.

Dette ekstra step er faktisk mere eller mindre obligatorisk i de fleste danske webshops og har fået procentdelen af kortmisbrug til at falde drastisk :)

Jeg er ikke bekymret for myndighederne, men jeg ville være ked af det, hvis samtlige moderatorer herinde havde adgang til mine private oplysninger ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Maya Kathrine
Liv skrev, for 12 minutter siden:

Jeg er ikke bekymret for myndighederne, men jeg ville være ked af det, hvis samtlige moderatorer herinde havde adgang til mine private oplysninger ;) 

Det er en standard ting som foregår imellem dig og Nets som står for alle dankortbetalinger i Danmark. Ligesom DK Fyr beskriver det. Det eneste vi får tilbage efter en betaling er de ordreoplysninger som vi sendte.

Her er detaljerne som Nets selv beskriver dem:
https://www.nets.eu/dk-da/digital-sikkerhed/Pages/Verified-by-Visa-og-MasterCard-Secure-Code.aspx

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest LunaStaar

Jeg har prøvet at lave en fremvisning i dag, men den afbryder hver gang jeg prøver at komme igennem... jeg er nødt til at betale med mit kort da mobilpay åbenbart ikke er en mulighed længere?! Og det virker ikke :wacko:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Maya Kathrine
LunaStaar skrev, for 15 minutter siden:

Jeg har prøvet at lave en fremvisning i dag, men den afbryder hver gang jeg prøver at komme igennem... jeg er nødt til at betale med mit kort da mobilpay åbenbart ikke er en mulighed længere?! Og det virker ikke :wacko:

Hvad mener du med afbryder? Får du en fejlbesked?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest LunaStaar
Maya Kathrine skrev, for 1 time siden:

Hvad mener du med afbryder? Får du en fejlbesked?

Har sendt dig en pb, Maya :):)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...