Hop til indhold
Guest solopnu

PM-anmeldelser

Recommended Posts

Guest solopnu

Hej,

 

Har tidligere haft profil herinde, men da jeg primært er interesseret i at besøge piger på de etablerede klinikker, synes jeg generelt ikke at det gav mig den store værdi, at dele oplevelser/anmeldelser på sædvanlig vis. Det lader til at folk generelt holder kortene lidt tættere til kroppen, når det gælder piger som arbejder fast i branchen.......måske det skyldes at man nødig vil blive genkendt? Eller måske bare ikke har lyt til at der skal løbes besærk på ens ynglingspige.

Jeg tænker derfor om der skulle findes en enkelt gentleman, eller to, som kunne have lyst til at dele erfaringer med pigerne på de etablerede klinikker per pm?

Erotiske noveller har ingen større interesse hos mig så jeg tænker primært ren og skær udveksling af anstændige oplysninger om oplevelser, dos and dont etc? Jeg skal ikke udelukke at jeg engang skal prøve en 3-kant med 2 herrer om en skønhed, men pt. tænker jeg ren og skær virtuel rundtur på Sexyclub, Seductiongirls, Mon-Cherie, Afrodites-piger, Romantica, pussygalores etc. Jeg vil skyde på at jeg har besøgt henved en 10-12 af de piger der arbejder der nu. Primært piger under de 35, primært naturlige bryster.....etc etc.

Jeg er mellem 35 og 45, går langt får at pigerne skal have en hyggelig stund og mener generelt at erfaring kan være positiv/negativ, men undgår svinere etc.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...