Hop til indhold
deerhunter

Farlige thai milf Sønderborg

Recommended Posts

Var i dag på de kanter og besøgte denne dame https://annoncelight.dk/showad/197779.

Ankom kl godt 10 og en ældre thai kvinde i jogging-bukser åbne døren med en potteplante i hånden. Hun var sød og smilende og talte udmærket engelsk med lidt danske gloser. Jeg blev vist ind i et pænt lokale og fik menu-kortet. 500 for oliemassage og 600 for body2body i 30 min. Jeg forklarede at jeg var lidt i tidsnød og egentlig gerne blot ville have "taget presset". Det forstod hun, men ville gerne give mig massage - i hvert fald have mig til at slappe af :-) Så  hun hente håndklæder og arrangerede mig på sengen. Jeg gav hende 600 og så måtte hun "behandle" mig. Hun ville kun have de 500, men så kunne jeg have lidt i banken hos hende. 

Kvinden var vel godt 40 år, B-bryster, en ikke så pæn mave (men blød) og en meget lækker røv, der ligger langt over gennemsnittet for Thai-kvinder. Hun kom tilbage i tynde gevanter og ville rigtigt gerne give massage. På hendes stærke fingre, kunne jeg mærke, at det var hun øvet i. Jeg fik hende dog overtalt til "massage next time" og hun tog sig meget kærligt af min pik, som blev smurt ind i olie og gnedet mellem hendes bryster. Min hænder gik på opdagelse på hende og fandt hurtigt en barberet mis, der blev meget våd og hun højlydt, da jeg masserede hendes kilder. Som ventet kom jeg hurtigt og voldsomt på hendes bryster. Mens hun tørrede mig af og jeg hvilede mig og betragtede hende, fik jeg en voldsom lyst igen. Det var også tydeligt for hende og hun kastede sig smilende over pikken igen med det resultat, at jeg kom for anden gang på under 5 minutter. Og atter mens jeg havde hånden dybt begravet i hendes mis. Det var fantastisk - dejligt. Hun kunne helt klart nogle tricks med sine stærke fingre, når hun "malkede" mig.

Alt i alt en tiltalende, sød og service-minded kvinde og det var meget oprigtigt, at hun hellere ville give massage - og givetvis er god til det - end bare at tilbyde mig et handjob og så ud af døren på rekordtid. Mens hun nøgen ordnede kom lysten sateme atter farende og jeg tog hende om hofterne bagfra og gjorde bolle-bevægelser. Hun grinede og jeg spurgte, om hun ikke lavede "bum bum". Jo, men ikke første gang. Det var da et fair svar - respekt for det. 

Ude af døren vel godt en halv time senere - med et smil om læben som en 18 års knægt :-)

Farlig - jo, for var der ikke lige en køretur på 300 km, så kunne jeg sagtens blive afhængig af hende.

D

• Synes godt om 8

Del dette indlæg

Link til indlæg

Så var det jo lige i Kruså, ikke???

over grænsen, fyld bilen med øl, hjem, sælg dem, så har du tjent til transporten næste gang..

En gang om ugen, ville. Vel være fint;)

Sexeren

Del dette indlæg

Link til indlæg

jow, det er lige øst for Kruså.

ideen er god nok, kræver bare tiden :-)

D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Opret en bruger eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at kunne skrive en kommentar

Blev gratis medlem

Opret en bruger på Eroguide.dk. Det er helt gratis!

Opret en ny bruger

Log ind

Har du allerede en bruger? Log ind her.

Log ind nu