Hop til indhold
deerhunter

Farlige thai milf Sønderborg

Recommended Posts

Var i dag på de kanter og besøgte denne dame https://annoncelight.dk/showad/197779.

Ankom kl godt 10 og en ældre thai kvinde i jogging-bukser åbne døren med en potteplante i hånden. Hun var sød og smilende og talte udmærket engelsk med lidt danske gloser. Jeg blev vist ind i et pænt lokale og fik menu-kortet. 500 for oliemassage og 600 for body2body i 30 min. Jeg forklarede at jeg var lidt i tidsnød og egentlig gerne blot ville have "taget presset". Det forstod hun, men ville gerne give mig massage - i hvert fald have mig til at slappe af :-) Så  hun hente håndklæder og arrangerede mig på sengen. Jeg gav hende 600 og så måtte hun "behandle" mig. Hun ville kun have de 500, men så kunne jeg have lidt i banken hos hende. 

Kvinden var vel godt 40 år, B-bryster, en ikke så pæn mave (men blød) og en meget lækker røv, der ligger langt over gennemsnittet for Thai-kvinder. Hun kom tilbage i tynde gevanter og ville rigtigt gerne give massage. På hendes stærke fingre, kunne jeg mærke, at det var hun øvet i. Jeg fik hende dog overtalt til "massage next time" og hun tog sig meget kærligt af min pik, som blev smurt ind i olie og gnedet mellem hendes bryster. Min hænder gik på opdagelse på hende og fandt hurtigt en barberet mis, der blev meget våd og hun højlydt, da jeg masserede hendes kilder. Som ventet kom jeg hurtigt og voldsomt på hendes bryster. Mens hun tørrede mig af og jeg hvilede mig og betragtede hende, fik jeg en voldsom lyst igen. Det var også tydeligt for hende og hun kastede sig smilende over pikken igen med det resultat, at jeg kom for anden gang på under 5 minutter. Og atter mens jeg havde hånden dybt begravet i hendes mis. Det var fantastisk - dejligt. Hun kunne helt klart nogle tricks med sine stærke fingre, når hun "malkede" mig.

Alt i alt en tiltalende, sød og service-minded kvinde og det var meget oprigtigt, at hun hellere ville give massage - og givetvis er god til det - end bare at tilbyde mig et handjob og så ud af døren på rekordtid. Mens hun nøgen ordnede kom lysten sateme atter farende og jeg tog hende om hofterne bagfra og gjorde bolle-bevægelser. Hun grinede og jeg spurgte, om hun ikke lavede "bum bum". Jo, men ikke første gang. Det var da et fair svar - respekt for det. 

Ude af døren vel godt en halv time senere - med et smil om læben som en 18 års knægt :-)

Farlig - jo, for var der ikke lige en køretur på 300 km, så kunne jeg sagtens blive afhængig af hende.

D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så var det jo lige i Kruså, ikke???

over grænsen, fyld bilen med øl, hjem, sælg dem, så har du tjent til transporten næste gang..

En gang om ugen, ville. Vel være fint;)

Sexeren

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sorry  var  det ejeren selv du mødte !   . Har læst hun skulle være rigtig god til massage , men har også,

Hørt det modsatte om stedet , alt efter hvem du møder .

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så prøvede jeg  selv stedet , og ja du kan parkere diskret , men en ting jeg ikke helt forstår , her i Danmark!

Jeg ser her på siderne, at mange koncentrere sig,    om man kan parkere diskret ud for en thai massage klinik .

Thai massage er legalt,  og jeg skammer mig ikke over at gå til massage . Lever for tiden i New Zealand   og går jævnligt til den samme.

Thai massage parlour ,  og har gjort det i flere år ,

Tar sommetider min sammenlever med, som også elsker en god massage  , så hvorfor diskret . Vi parkere heller ikke hos doktoren,   diskret !

Tilbage til i går på Sønderborgvej 7 , Bankede på døren ,  og ud kom den kvinde som omtalt  før , i miniskirt, og stilletter .

Lige min smag ,  kraftige stærke ben , ikke for tynd og i en alder af 40+ , men hun er ældre, ved jeg nu,    48!  holder sig godt .

Hendes figur , mindede om  Tina Turner da hun var sidst i 40erne   ,  Hun talte fint engelsk , så det passede mig udmærket,

sød og meget ligetil , blev vist ind i et pænt værelse rent og hyggeligt , men korrekt huset ,  set uden fra ,  er ikke det bedste ,

men sikkert billigt at leje . Pyt , jeg skulle jo behandles indenfor !!.

Bestilte menuen til 600,  menes en halvtime  god massage plus tantra  eller B2B kald det hvad i ønsker .

Tog tøjet af og kravlede op på briksen / sengen , . Ind kom hun i lang gennemsigtig sort kjole og intet andet .

Smed kjolen og startede nøgen , med en virkelig dejlig dybdegående massage som jeg havde bestilt , Kaldes Deep Tissue .

efter ca 30 min massage på ryggen og numsen  med mange intime berøringer , mærkede jeg pludselig en hånd bagfra og op ,

mellem benene og ja hun kan nogle ting !!!!   Blev hurtigt ekstrem hård , hun bad mig om , turn over !

og det tog mig split sekund  at følge ordre .

Herefter fik jeg hendes naturlige dejlige bryster rundt om pikken , samtidig med jeg kunne lege med en herlig velduftende

krop og miss . Skal indrømme har sjældent kommet så kraftigt , Det gik ud over hendes bryster og i hovedet på mig selv.

Så alt i alt  til UG  .

Hun var meget snaksalig , på en dejlig måde , og let til smil ,herligt !!!

Blev vasket af fik tøj på og krammede flere gange med kys på kinden til farvel og på gensyn !

Da jeg sad i bilen så jeg på uret , og der var gået 55 min siden jeg kom ind af døren .

Kun at sige valuta for pengene  og massagen som var vigtigt for mig var proff. UG .

Jeg driver ekstrem sport , så derfor er massagen delen  vigtig for mig , og den bedste massage jeg har fået

er altid på en Thai klinik eller Kinesisk  men ikke altid let af finde den rigtige !! og slet ikke i DK .uden det koster en formue .

 

 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for anmeldelserne.

Er der mulighed for blow (megafransk?) og eller fuld pakke?

Edit: så i den første anmeldelse, at der er muligheder efter første besøg...

Redigeret af Elprebsi

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hejsa igen

Der er en anden pige i huset,  som sørger for fuld pakke , mm.

Er ikke så sikker på om Boss lady  er til det hele , men er sikker på , hun mest nyder , at give en god B2B massage ,

med happy ending , spurgte ikke,  da det ikke havde min interesse .sorry  men man kan jo altid høfligt spørge .

Hun er en meget ligetil person,  med et åbent sind . NB . Vi talte om mange personlige ting under massagen .

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej jeg var på Sønderborgvej 7 igår da jeg var i Tyskland. Jeg fik en rigtig god massage det er nok den bedste jeg har fået har prøvet de fleste i Sønderjylland kan kun anbefales og det var ikke dyrt. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

korrekt  meget fornuftige priser , efter Danske forhold , plus  tager sig god tid og meget kundevenlig .

Jeg vender selv tilbage næste uge , men kun hvis Boss lady =Tina Turner legs er ledig . Nyder at se en kvinde med stærke ben og god røv.

Vender snart tilbage til New Zealand , Hvor jeg i hjembyen går til massage hos den samme  Thai lady hver uge  for  120 NZ dollars 1 1/2 times Deep tissue massage

med udløsning dog ikke hver gang , men så  er det 100 dollars!  120 svare til ca 500 dk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...