Hop til indhold
fred9469

BBW-oplevelse med Lina i Valby

Recommended Posts

http://www.retortgirls.dk/lina.html
Besøgte Lina, som holder til ved retortgirls i Valby, gav 1600 for 45 min. Jeg havde længe haft noget med store kvinder, så hende skulle sgu besøges. Og hvilket besøg!
Lina er en dejlig åben og frisk pige, hvor der ikke er noget akavet tavshed. Men man skal vide, at hun er meget stor på 110 kg, som der står på hjemmesiden, som eller er sparsom med billeder.

Det fedeste var at opleve hvor meget hun nyder det selv. Hun nærmest tiggede om mere, og hun kom selv flere gange. Det var virkelig lækkert at mærke den anden person give sig 100%! 

Så hvis man er til BBW og hed kærestesex med masser af kys så er hun hvert fald et godt bud. 
 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ej hvorfor ser jeg først den her tråd nu :shock:<3

Rigtig Mange tak for den virkelige dejlige "feedback" på vores stund sammen Fred9469 <3 :wub::wub:

Ked af jeg ikke har set den før, men tro mig - selv om jeg kan se det er et stykke tid siden - så varmer den lige i hjertet og andre steder nu ;):wub:

Super skønt dag til dig <3

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja hvis jeg boede på Sjælland var jeg dæleme smuttet forbi skønne Lina idag. Besøgt hende flere gange i det jyske og hun er altså bare dejlig på alle måder. Altid været en fornøjelse. Så kan man lide fyldige piger og en rigtig god stor røv så tag forbi hende :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...