Hop til indhold
Guest Dansk brunette

Chikane

Recommended Posts

Guest Dansk brunette

Jeg har lige brug for at komme af med noget.

Hvorfor kan en eks kæreste ikke finde ud af og få sig et liv ?

Jeg bliver kontaktet af vildt fremmede mennesker via facebook som spørger ind til hvad der er for noget de modtager på Ask.fm at jeg er en hore og skal de have en fræk aftale med mig, så skal de bare kontakte mig på facebook. Jeg får i samme omgang en mail fra min eks, som lige skal fortælle at han har taget screenshoot og sendt det til min kommune. Jeg er slet ikke bange på nogen måder, men det pisser mig bare gevaldigt af at manden ikke gider og finde sig en ny pige og blive glad for hende.

De fleste har allerede stiftet bekendskab med min eks med alle hans falske anmeldelser her på EG. Behøver jeg og nævne navne ?

Sagen er meldt til politiet igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvor er det dog ærgerligt, at nogle mennesker ikke kan finde ud af at blive lidt mere modne og få sig et liv.. om ikke andet beviser han da så strålende, at han ikke var værd at samle på og at du gjorde det rette ifht at han nu er eks..  Har du noget dokumentation på hvem han er herinde, så bør du nok tage det til de grønne herinde og eventuelt få ham banned? Det ville jeg ialfald gøre...  og way to go på at melde ham - chikane har en pris og han skal da betale den på den ene eller anden måde.. Knus herfra..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Dansk brunette
MizzAnne skrev, for 13 minutter siden:

Hvor er det dog ærgerligt, at nogle mennesker ikke kan finde ud af at blive lidt mere modne og få sig et liv.. om ikke andet beviser han da så strålende, at han ikke var værd at samle på og at du gjorde det rette ifht at han nu er eks..  Har du noget dokumentation på hvem han er herinde, så bør du nok tage det til de grønne herinde og eventuelt få ham banned? Det ville jeg ialfald gøre...  og way to go på at melde ham - chikane har en pris og han skal da betale den på den ene eller anden måde.. Knus herfra..

De grønne ved udemærket hvem han er og han er også banded herfra af, men manden opretter bare en ny profil.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Dansk brunette skrev, for 20 timer siden:

Hvorfor kan en eks kæreste ikke finde ud af og få sig et liv ?

Den slags tager jo tid. Er man blevet dybt såret eller svigtet tager det i udgangspunktet længere tid. I dit tilfælde skal manden åbentbart igennem alle sorg-faserne inklusiv den destruktive "hævn-fase". 

Historier som din er triste, men desværre ikke usædvanlige.  

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvad er ask.fm..????

Grunden til, at jeg spørger om det er, at det virker underligt at dine venner modtager beskeder derfra.

Når det så er sagt, så er det jo ulovligt at chikanere folk på den måde, så du skal da politianmelde ham, længere er den ikke.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...