Hop til indhold
Sportysex

Evelina/Hornsyld nu i Midtjylland

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/245698

Efter at have læst en masse positivt om denne kvinde, så jeg at hun idag var rykket til Midtjylland. Jeg tog chancen og blev vasket og drog fra vest mod Bording.Jeg ringede kort før Bording og fik straks svar at jeg kunne  komme med det samme, hun sendte adressen på sms, men det var sku ikke i Bording, men nærmere Silkeborg, jeg måtte ringe op igen og sige at jeg kom lidt senere pga. adressen som viste sig at være et sommerhusområde mellem  Engesvang og Silkeborg, hvor naboerne kiggede langt efter mig da jeg ankom.

Jeg blev ganske rigtigt modtaget af en mega storbarmet ung kvinde, men var lige ved at gå igen da det var et total rodet sommerhus og jeg ikke helt synes hun var noget formig,  men nu ville jeg sku de patter i live efter den omtale de har fået.

Lad mig sige med det samme at jeg skulle have gået, hun virkede stresset, telefonen bimlede under agten og jeg var dårligt kommet af med kondomet før hun svarede på sms.

Ja, hun har store patter, men i min verden, er de sku for lange og klamme og blodsprængte, man skal bruge 2 hænder for at løfte dem op. At hun skulle have en flot krop, ja det er jo smag og behag, hun er bleg og har kedelig hud og ser ikke så godt ud som på billederne.

Dette er blot min oplevelse, og heldigvis ser vi alle forskelligt på det, og der er jo mange som har haft en god oplevelse i Hornsyld. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mandag morgen sagde annoncen Bording, da jeg efter besøg havde "øffet" blev det ændret til Bording/ Silkeborg, Bording stavet "Bolding" ,

idag har hun så forladt sommerhuset (til trods for at hun sagde at hun var der ugen ud), og nu er hun så i Aarhus.

Håber de lokal brødre læser lidt om hende inden de Jyske Dollars skifter hænder !!!!!!!!!!!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thom Århus
TheCaptain skrev, for 20 timer siden:

Har lige kigget lidt på de andre anmeldelser, dem der har lavet dem er helt nye brugere :rolleyes:

  Kan ikke kommentere den konkrete anmeldelse, men ser man lidt fordomme her i f.h.t. nye brugere? Selvom man er ny herinde kan man godt være erfaren bruger af GP'er, og som sådan ser jeg  mig da absolut i stand til at gi en fair bedømmelse af de GP'er jeg gennem tiden har besøgt! :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lubovnik
Thom Århus skrev, den 26/4/2018 at 10:51:

  Kan ikke kommentere den konkrete anmeldelse, men ser man lidt fordomme her i f.h.t. nye brugere? Selvom man er ny herinde kan man godt være erfaren bruger af GP'er, og som sådan ser jeg  mig da absolut i stand til at gi en fair bedømmelse af de GP'er jeg gennem tiden har besøgt! :)

Jeg tror det kaptajnen hentyder til er, at man jævnligt ser meget positive anmeldelser fra helt nye brugere, som aldrig skriver igen, og hvor man får en nærliggende mistanke om, at de er skrevet af pigen selv, hendes pimp eller lignende. Engang imellem kan det ligefrem bevises, og anmeldelserne slettes. Desværre betyder det, at nye ægte brugere ofte mødes med mistillid, hvis de starter med som deres første indlæg at rose en ny pige. Det er ærgerligt, men svært at undgå. Det bedste råd til nye brugere er, at starte med at skrive lidt sniksnak, inden de kaster sig ud i en anmeldelse. Men ikke sjældent er det nok netop oplevelsen af at have fundet guld, som får folk til at skrive deres første anmeldelse ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thom Århus
Lubovnik skrev, for 9 timer siden:

Jeg tror det kaptajnen hentyder til er, at man jævnligt ser meget positive anmeldelser fra helt nye brugere, som aldrig skriver igen, og hvor man får en nærliggende mistanke om, at de er skrevet af pigen selv, hendes pimp eller lignende. Engang imellem kan det ligefrem bevises, og anmeldelserne slettes. Desværre betyder det, at nye ægte brugere ofte mødes med mistillid, hvis de starter med som deres første indlæg at rose en ny pige. Det er ærgerligt, men svært at undgå. Det bedste råd til nye brugere er, at starte med at skrive lidt sniksnak, inden de kaster sig ud i en anmeldelse. Men ikke sjældent er det nok netop oplevelsen af at have fundet guld, som får folk til at skrive deres første anmeldelse ;)

  Tusind tak for din forklaring. :) Den var vist nødvendig - Håber den også er fyldestgørende ;)  Mht. GP'er der promoverer sig via falske anmeldelser - eller falske anmeldelser i det hele taget - er det super fint at der er fokus på problemet herinde. Markedet er ret broget. Nærmest eneste guideline man har, er de anmeldelser andre brugere bidrager med.  Derfor er det selvsagt så vigtigt at man kan fæste lid til dem.:)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...