Hop til indhold
Guest fickenstein

hvad ville du gøre?

Recommended Posts

Gæst

jeg var på date for to uger siden med en dejlig sygeplejereske,det er en kvinde der har været skilt i et år tid,og hun har så slået hendes folder på dating,hvor hun har mødt 5-6 mænd.

efter lidt chat,blev vi enige om at mødes-vi mødes i hendes hjemby og der opstod en god kemi imellem os,snakkede godt og begyndte også at kysse lidt.

på et tidspunkt siger hun til at jeg skal være klar over,at hun har en kønssygdom,hun fortalte at hun var blevet smittet med herpes af en mand på dating for et lille års tid siden,hun fortalte at hun var syg i en ti dages tid med influinza og udslet,det er en sygdom kvinder får større symtomer af end mænd.jeg syntes ,at det var modigt af hende at fortælle det,men som hun sagde:hun kunne ikke drømme om at holde det skjult.

Når hun ikke har et udbrud,sagde hun at der var faktigsk ingen smitterisiko,og mange får kun det ene udbrud,det er en sygdom 25-30 procent af den voksne befolkning har været udsat for,på et tidspunkt.

jeg ved ikke helt om jeg tør være kæreste ,med en pige der har den sygdom.

Hvad ville du gøre?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg ville takke nej, til alt yderligere samkvem med kvinden.

Risikoen er i min verden for stor. Jeg vil ikke smittes, og det at hun advarer er jo reelt nok.

Jeg ved ikke om herpes er en af de sygdomme man skal rapportere, men ham hun fik sygdommen fra, burde da informeres om hvad han går rundt og deler ud af, hvis han ikke selv er klar over det.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det ville jeg tage ret afslappet, jeg mener at have læst at ca 90% af den voksne befolkning har antistoffer i blodet mod herpes, dvs. har været udsat for smitte.

Du kan næsten ikke bevæge dig i dette miljø eller på datingmarkedet uden at være sammen med partnere der har virus, og de behøver ikke selv være klar over det, det er en risiko Du må leve med - eller gå i kloster.

Når jeg er sammen med en kvinde checker jeg lige diskret om hendes kønsdelele ser hele og ubeskadigede ud , det har de altid gjort og så går jeg bare igang med at drikke hendes safter med stort behag.

Check evt. her : http://www.netdoktor.dk/sygdomme/fakta/ ... italis.htm

Du kan jo selv Google videre ....

Venligst

Spunsen

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Anonym

kondom i perioder med udbrud (det bør man iøvrigt altid ved nyere forbindelser) . Og s ellers bare glæde ig over at have mødt en sød pige...

Langt de fleste af os møder jævnligt herpes, klamydia eller svamp i vores aktiviteter - rigtig mange ved nemlig ikke at de har sygdommene - eller at de er smittebærere

Del dette indlæg


Link til indlæg

Vil du være "kæreste" med hende, som et permanent længevarende monogamt forhold?

Eller vil du bare knalde med hende i en periode?

Hvis det er det første, så ville det ikke røre mig, at hun havde herpes. Brug kondom i starten og altid ved udbrud.

Hvis det er det andet, så ville jeg nok springe over i stedet for på ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...