Hop til indhold
Joey

FKK Samya

Recommended Posts

Fkk Samya

 

Skylder en beskrivelse fra mit besøg sidst i marts.

Indledningsvist skal nævnes at jeg tidligere har besøgt flere af de andre FKK’er hvorfor jeg har noget at sammenligne med.

Ankom fredag aftenomkring kl 9 og efter et bad blev buffeten indtaget. Den er ligesom de fleste andre FKK’ere ikke noget at skrive hjem om,  men uden mad og drikke du’er helten ikke.

Pris for indgang er 50 euro med fri mad, softdrinks og øl - spiritus betales særskilt i baren som er hele omdrejningspunktet om klubben. I midten af barområdet er der en rund scene hvor der danses på livet løst at  piger og gæster til meget højt primært arabisk musik. Langs væggene i barområdet er der sofaer hvor man kan sidde/ligge og disse bruges flittigt af gæster og pigerne mens man kigger hinanden ud.

Området er måske en anelse småt set i betragtning af antallet af piger og gæster men man kan altid få en plads. Vil skyde antallet af piger til omkring 70 til 80 stykker, flest østeuropæere med rumænier i klart overtal. Af gæster var der rigtig mange arabere og er ikke fordumsfuld men de “fylder” altså en del med deres lidt “her kommer jeg” attitude. Jeg er ligeglad men er ikke sikker på alle vil synes at det er lige fedt. Måske derfor også at musikken primær var arabisk, hvilket jeg til gengæld synes er lidt øv og ensformig  i længden omend det jo ik’ var musik jeg var kommet for at høre.

Antal og udvalget  af piger var stort og der er lidt for en hver smag.

Mit første valg faldt på rumænske Manda, en 30 årig brunette ca 170 cm med skulderlangt hår - gudekrop kronet med ægte C skålsbabser. Hun var virkelig sød også under akten hvor kys, økofransk og deeptroath var incl prisen uden at jeg havde spurgt - pris for en time var 100 euro og hver en cent værd (betalte for en time men var på værelset i 75 min)

Omkring værelserne så var det ik mit indtryk at der der blev skiftet lagner mellem brugen af værelserne - det mener jeg at kunne huske sker andre steder, men er ikke sikker.

Derefter bad i kælderen hvor omklædningsrum og sauna m.m også findes (gjorde ikke brug af disse faciliteter men det synes noget småt ift andre FKK, ere)

Efter at have hvilet i barområdet var det tid til anden omgang - Beartice var navnet , ca 165 cm høj rumæner - blondine med en naturlig b-skål - sød og dejlig men mindre aktiv i selve akten - BJ var med gummi hvilket var ok selvom jeg foretrækker uden (havde endnu engang ik forhandlet inden så det var vilkårene) fin omgang sex på 30 min til 50 euro.

Så var det tid til pause men nogle kolde øl og kiggen på de dejlige piger.

Pige nummer 3 blev så Manda igen, hun var så sød så jeg ikke kunne lade være. En time med sex, deeptroath og kommen i munden for 125 euro var godt givet ud.

Herefter hjem på hovedet i seng.

Konklusionen et mindre sted end jeg havde regnet med. Udvalget af piger var stort og fint - forkert musikvalg ikke mindst når det spilles så højt som det blev gjort. Prisniveau er mere end godtkendt. Kommer jeg igen - ja klart men andre steder skal besøges først.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Joey skrev, for 19 minutter siden:

forkert musikvalg ikke mindst når det spilles så højt som det blev gjort.

Ja enhver musik,  der spilles for højt, kan hurtigt ødelægge stemningen og musikken  ;-) - men her bør man ikke holde sig tilbage mht. at klage over det til ledelsen eller i receptionen - da det er typisk at en eller anden tilfældig DJ eller lydmand, som tror at det er ham, der skal styre festen og har skruet længere og længere op - efterhånden som han selv er blevet mere og mere døv.  

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...