Hop til indhold
StudinenKbh

Hvorfor er det slemt at sælge billeder?

Recommended Posts

Hej

Jeg er en pige der udforsker den her verden lidt, jeg har nogle få gange mødtes med nogle fyre, men primært sælger jeg frække snaps og videoer. 

Det tænder mig at vise mig frem og det tænder mig også når en fyr synes jeg er så attraktiv at han vil betale penge for at se mig vise mig frem.

Jeg er ikke så gammel og er heller ikke så erfaren, så dette er noget jeg gør for at prøve nogle grænser af og jeg gør kun det jeg selv har det godt med. 

Det der undrer mig er at mange fyre bliver sure og sviner mig til, når jeg ikke vil mødes i den virkelige verden. Og mange fyre kalder mig fake og alt muligt, når jeg fortæller jeg primært sælger billeder.Altså jeg kan godt forstå at folk ikke nødvendigvis er interesserede, men hvorfor er det at så mange er sure og onde når de finder ud af jeg sælger snaps?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Dante

Det er ikke slemt at sælge billeder, men tror de fleste fyre vil have noget fysisk ud af det, fordi ellers kunne man ligeså godt bare google en masse kønne unge kvinder ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej.

Lad mig understrege.  

Jeg aner intet om hvad du skriver i dine annoncer .

Men et godt råd kunne være.

At være konkret og ærlig omkring hvilken ydelser du sælger og har lyst at medvirke til. Evt. krydder det med nogle små smagsprøver.

Understreg du kun ønsker at mødes, hvis du selv føler for det.

Når det så er sagt.

Så undgår du næppe nogen misforstår eller føler sig forsmået over en afvisning. Men du har i det  mindste været ærlig og kan gå i seng uden dårlig samvittighed.

Noget mange mænd forbinder med falskhed og fake annoncer , er især . Hvis der forlanges betaling forud..  MED det samme ledes tankerne hen på, man skal lokkes ind på nogle betalings-sider eller der sidder nogle banditter bag annoncen.

Og så findes der ikke noget værre end at , sidder og pløje den ene annonce igennem efter den anden.

Finder en kvinde som lige er ens stil , og tænker hun skal besøges.

MEN efter lidt søgen på nettet finder man tusindvis af billeder , som så indikere billederne er stjålet.

Værre endnu , hvis man står i døren og det slet ikke er den kvinde , man har udset der findes på adressen.

ALt sammen noget der virkelig pisser os mænd af , når homonerne raser og man har lyst at besøge en GP.

Så det gælder altså om.

At være konkret og ærlig i det man annoncere med.

 

God dag .

Mvh 

Theoldmann

 

 

 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
StudinenKbh skrev, for 56 minutter siden:

Hej

Jeg er en pige der udforsker den her verden lidt, jeg har nogle få gange mødtes med nogle fyre, men primært sælger jeg frække snaps og videoer. 

Det tænder mig at vise mig frem og det tænder mig også når en fyr synes jeg er så attraktiv at han vil betale penge for at se mig vise mig frem.

Jeg er ikke så gammel og er heller ikke så erfaren, så dette er noget jeg gør for at prøve nogle grænser af og jeg gør kun det jeg selv har det godt med. 

Det der undrer mig er at mange fyre bliver sure og sviner mig til, når jeg ikke vil mødes i den virkelige verden. Og mange fyre kalder mig fake og alt muligt, når jeg fortæller jeg primært sælger billeder.Altså jeg kan godt forstå at folk ikke nødvendigvis er interesserede, men hvorfor er det at så mange er sure og onde når de finder ud af jeg sælger snaps?

Mange er gennem tiden blevet snydt til at sende penge, men har aldrig modtaget billederne. 

Hvis man opretter en annonce på Annoncelight, hvor man skriver noget med mobilepay, overføre penge, billeder m.m., så kommer Annoncelight faktisk med en advarsel inde på selve annoncen. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

der er mange som sælger billeder og video over snap

personligt har jeg da også selv købt et par stykker men hvor de bliver sendt på mail  

nu ved jeg ikke dine priser man tager du nu 100 kr for 10 billeder så så er det jo for dyrt  i længden når de forsvinder efter 10 sec i snap

og man skal holde hvad man lover og ikke prøve at snyde 

jeg købte fra en pige et par gange og den sidste gang sendte hun noget som jeg havde fået tidligere og jeg skrev det til hende men det troede hun ikke på og jeg fik aldrig noget nyt

hvad er din snap

mvh

Del dette indlæg


Link til indlæg
StudinenKbh skrev, 1 time siden:

Det tænder mig at vise mig frem og det tænder mig også når en fyr synes jeg er så attraktiv at han vil betale penge for at se mig vise mig frem.

Du kunne prøve at oprette en profil på chaturbate  https://chaturbate.com/  , men uden at skrive konkret, hvor du kommer fra - og evt. lave så din profil ikke vises for danske brugere. Her får du kontant afregning for at vise dig frem og agere for fyrene - og du kan stort set arbejde, når du har tid og lyst - bare du har en god internetforbindelse, en softbox til at give et godt lys til dine ædlere dele og dit ansigt - og så må du nok også investere i et godt web-cam med zoom og tilt mv. + en lovense eller 3 ;-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
fedfiat skrev, for 3 timer siden:

der er mange som sælger billeder og video over snap

personligt har jeg da også selv købt et par stykker men hvor de bliver sendt på mail  

nu ved jeg ikke dine priser man tager du nu 100 kr for 10 billeder så så er det jo for dyrt  i længden når de forsvinder efter 10 sec i snap

og man skal holde hvad man lover og ikke prøve at snyde 

jeg købte fra en pige et par gange og den sidste gang sendte hun noget som jeg havde fået tidligere og jeg skrev det til hende men det troede hun ikke på og jeg fik aldrig noget nyt

hvad er din snap

mvh

Kan godt være det er fordi der er mange der snyder. Men jeg snyder altså ikke, og jeg synes det er mærkeligt at man bliver svinet til, fordi at andre snyder. JEg gør ikke noget forkert, jeg er meget åben omkring hvad jeg er til og hvad jeg ikke er til. Og når jeg så laver en aftale med en fyr, så får han også det vi har aftalt forud for.
 

Jeg sender billeder der gør at folk kan se jeg er for real og så beder jeg om betaling, har mange gange sagt til en fyr det var ok at vente med betaling og så har de røvrendt mig, så nu har jeg mine præmisser.

FOrstår godt der er nogen der ikke ønsker at betale forud, men forstår ikke de så ikke bare siger pænt nej tak, i sstedet for at skulle svine mig til.


 

Redigeret af Stabilizer
ingen reklame for profilen

Del dette indlæg


Link til indlæg
StudinenKbh skrev, for 2 timer siden:

Kan godt være det er fordi der er mange der snyder. Men jeg snyder altså ikke, og jeg synes det er mærkeligt at man bliver svinet til, fordi at andre snyder. JEg gør ikke noget forkert, jeg er meget åben omkring hvad jeg er til og hvad jeg ikke er til. Og når jeg så laver en aftale med en fyr, så får han også det vi har aftalt forud for.
 

Jeg sender billeder der gør at folk kan se jeg er for real og så beder jeg om betaling, har mange gange sagt til en fyr det var ok at vente med betaling og så har de røvrendt mig, så nu har jeg mine præmisser.

FOrstår godt der er nogen der ikke ønsker at betale forud, men forstår ikke de så ikke bare siger pænt nej tak, i sstedet for at skulle svine mig til.


 

Nå men hvis det er noget med at du bliver svinet til på mail, så har det ikke nødvendigvis noget med din annonce at gøre...der er bare nogle tosser derude !

Redigeret af Stabilizer
Rettet i det citerede

Del dette indlæg


Link til indlæg
StudinenKbh skrev, for 2 timer siden:

forstår ikke de så ikke bare siger pænt nej tak, i sstedet for at skulle svine mig til.

Tror ikke at de er nemme at forstå - men de begynder måske at forstå, hvis du straks boycotter dem, såsnart de begynder at svine dig til - brug istedet din tid og positive energi på de som respekterer og honorer dig.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, for 3 minutter siden:

Tror ikke at de er nemme at forstå - men de begynder måske at forstå, hvis du straks boycotter dem, såsnart de begynder at svine dig til - brug istedet din tid og positive energi på de som respekterer og honorer dig.

Mange tak for alle de gode input også det her :-).

Men ja, det er jo mange af dem som lover guld og grønne skove, siger at de rigtigt gerne vil købe, at jeg skal være deres faste (vil nemlig gerne bare have en) osv., men så skal de lige vide nogle ting først, og lige se nogle billeder og sådan og når det så kommer til at jeg siger at nu vil jeg gerne forkæles lidt, så bliver jeg svinet til, kaldt fake og alt muligt.

Du har nok ret i at jeg bør gøre som du skriver, men ønsker bare heller ikke være sådan en der er utilnærmelig og ikke hygger sig med det her.

Del dette indlæg


Link til indlæg
StudinenKbh skrev, for 5 timer siden:

Hej

Jeg er en pige der udforsker den her verden lidt, jeg har nogle få gange mødtes med nogle fyre, men primært sælger jeg frække snaps og videoer. 

Det tænder mig at vise mig frem og det tænder mig også når en fyr synes jeg er så attraktiv at han vil betale penge for at se mig vise mig frem.

Jeg er ikke så gammel og er heller ikke så erfaren, så dette er noget jeg gør for at prøve nogle grænser af og jeg gør kun det jeg selv har det godt med. 

Det der undrer mig er at mange fyre bliver sure og sviner mig til, når jeg ikke vil mødes i den virkelige verden. Og mange fyre kalder mig fake og alt muligt, når jeg fortæller jeg primært sælger billeder.Altså jeg kan godt forstå at folk ikke nødvendigvis er interesserede, men hvorfor er det at så mange er sure og onde når de finder ud af jeg sælger snaps?

Fordi de fyre der reagerer sådan er nogle fjolser, der er da intet forkert i at sælge noget som helst man selv ønsker at sælge. Den slags fyre der ikke får deres vilje er jo bare blevet for primitive og så bliver de nød til at svine dig og hævde sig selv for at "skjule" deres naivitet

Del dette indlæg


Link til indlæg
StudinenKbh skrev, 1 time siden:

Mange tak for alle de gode input også det her :-).

Men ja, det er jo mange af dem som lover guld og grønne skove, siger at de rigtigt gerne vil købe, at jeg skal være deres faste (vil nemlig gerne bare have en) osv., men så skal de lige vide nogle ting først, og lige se nogle billeder og sådan og når det så kommer til at jeg siger at nu vil jeg gerne forkæles lidt, så bliver jeg svinet til, kaldt fake og alt muligt.

Du har nok ret i at jeg bør gøre som du skriver, men ønsker bare heller ikke være sådan en der er utilnærmelig og ikke hygger sig med det her.

Jeg kan godt forstå du ikke vil virke sur og snerpet. Men det behøver du heller ikke.

Hvis folk begynder at skabe sig, kan du bede dem om at lade være. Hvis de fortsætter, så boykot dem (som en anden også skrev).

Del dette indlæg


Link til indlæg
StudinenKbh skrev, for 6 timer siden:

Hej

Jeg er en pige der udforsker den her verden lidt, jeg har nogle få gange mødtes med nogle fyre, men primært sælger jeg frække snaps og videoer. 

Det tænder mig at vise mig frem og det tænder mig også når en fyr synes jeg er så attraktiv at han vil betale penge for at se mig vise mig frem.

Jeg er ikke så gammel og er heller ikke så erfaren, så dette er noget jeg gør for at prøve nogle grænser af og jeg gør kun det jeg selv har det godt med. 

Det der undrer mig er at mange fyre bliver sure og sviner mig til, når jeg ikke vil mødes i den virkelige verden. Og mange fyre kalder mig fake og alt muligt, når jeg fortæller jeg primært sælger billeder.Altså jeg kan godt forstå at folk ikke nødvendigvis er interesserede, men hvorfor er det at så mange er sure og onde når de finder ud af jeg sælger snaps?

Hej StudineKbh.

Jeg synes som nogle af de andre at det er vigtigt at du gør det klar lige fra starten af, hvad du tilbyder og ikke tilbyder. Du kan jo godt nævne, at du ikke kommer til at mødes med nogen.

Og så vil jeg bare opfordre til at tage det i stiv arm. Jeg tænker der altid vil være enkelte, der kræver mere end de kan få og så reagerer med at være sure. Så må de jo blive det. Der er ingen der skal tvinge dig til noget, du ikke har lyst til.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nis skrev, 1 time siden:

Du kan jo godt nævne, at du ikke kommer til at mødes med nogen.

Og om du gør - behøver du ikke nævne for andre ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, for 6 timer siden:

Du kunne prøve at oprette en profil på chaturbate  https://chaturbate.com/  , men uden at skrive konkret, hvor du kommer fra - og evt. lave så din profil ikke vises for danske brugere. Her får du kontant afregning for at vise dig frem og agere for fyrene - og du kan stort set arbejde, når du har tid og lyst - bare du har en god internetforbindelse, en softbox til at give et godt lys til dine ædlere dele og dit ansigt - og så må du nok også investere i et godt web-cam med zoom og tilt mv. + en lovense eller 3 ;-) 

Tja. Hvis man ikke vidste bedre skulle man måske tro at du selv ligger og slanger dig foran kammeraet.... :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
underdog40 skrev, for 1 minut siden:

Tja. Hvis man ikke vidste bedre skulle man måske tro at du selv ligger og slanger dig foran kammeraet.... :D

Jeg har efter nogen besvær endelig fået oprettet en profil på chaturbate  - de er meget emsige med kvaliteten af copien af passet.

Jeg tror bare ikke det er den vej, jeg skal sikre min pension - men nogle piger kan godt lide at se fyren imens.

Men jeg kan se at enkelte specielle fyre faktisk har ret mange viewers - og især transer er meget populære.

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

Dante skrev, for 9 timer siden:

Det er ikke slemt at sælge billeder, men tror de fleste fyre vil have noget fysisk ud af det, fordi ellers kunne man ligeså godt bare google en masse kønne unge kvinder ;)

Naah, der er faktisk mange der gerne vil købe billeder / video. Det kan være “almindelige” sexkunder, før eller efter et besøg, men det kan også være mænd, der bare kan lide at lege til billeder af en pige de kan skrive sammen med eller ringe til. Nogle har ønsker om noget bestemt tøj eller situationer. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Liv skrev, for 3 minutter siden:

 

Naah, der er faktisk mange der gerne vil købe billeder / video. Det kan være “almindelige” sexkunder, før eller efter et besøg, men det kan også være mænd, der bare kan lide at lege til billeder af en pige de kan skrive sammen med eller ringe til. Nogle har ønsker om noget bestemt tøj eller situationer. 

 

Der mangler en "elsker" smiley

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
StudinenKbh skrev, for 5 timer siden:

Mange tak for alle de gode input også det her :-).

Men ja, det er jo mange af dem som lover guld og grønne skove, siger at de rigtigt gerne vil købe, at jeg skal være deres faste (vil nemlig gerne bare have en) osv., men så skal de lige vide nogle ting først, og lige se nogle billeder og sådan og når det så kommer til at jeg siger at nu vil jeg gerne forkæles lidt, så bliver jeg svinet til, kaldt fake og alt muligt.

Du har nok ret i at jeg bør gøre som du skriver, men ønsker bare heller ikke være sådan en der er utilnærmelig og ikke hygger sig med det her.

Ligesom ved købesex, så er de seriøse oftest dem, der godt kan finde ud af at bestille over et par sms’er eller en kort samtale. Dem der lover guld og grønne skove, spørger og spøger, og vil ha gratis dit og dat, er sjældent dem der køber noget.

Hos mig gælder, at ingen får smagsprøver, der betales forud og svinske kommentarer mv straks ignoreres. Hvis det føles forkert, så cut kontakten, uden kommentarer.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Liv skrev, Lige nu:

Mangler den i mit indlæg, eller mangler den bare generelt? :wub:

Jeg manglede den for at kunne give dig et kram  - generelt altså.

Beklager mit dårligt formulerede svar ;)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg falder lige over en bemærkning i den indledende del, du skriver, at du ikke er så gammel...!

Hvor gammel er det..???

For hvis du er for ung, så er det måske der problemet ligger.

Du skal passe på dig selv, og huske på, at de billeder du lægger ud af dig selv, altid vil være derude. Nettet glemmer ikke ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
StudinenKbh skrev, den 4/22/2018 at 11:19:

Hej

Jeg er en pige der udforsker den her verden lidt, jeg har nogle få gange mødtes med nogle fyre, men primært sælger jeg frække snaps og videoer. 

Det tænder mig at vise mig frem og det tænder mig også når en fyr synes jeg er så attraktiv at han vil betale penge for at se mig vise mig frem.

Jeg er ikke så gammel og er heller ikke så erfaren, så dette er noget jeg gør for at prøve nogle grænser af og jeg gør kun det jeg selv har det godt med. 

Det der undrer mig er at mange fyre bliver sure og sviner mig til, når jeg ikke vil mødes i den virkelige verden. Og mange fyre kalder mig fake og alt muligt, når jeg fortæller jeg primært sælger billeder.Altså jeg kan godt forstå at folk ikke nødvendigvis er interesserede, men hvorfor er det at så mange er sure og onde når de finder ud af jeg sælger snaps?

If they pay for pictures and expect more, maybe they should just pay for a meeting with someone straight away instead? Nothing wrong with selling pictures or videos. Maybe they liked what they saw and wanted to see you, but you didn't want to, as is your right. Some guys can't take a no...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...