AalborgLook 5181 Skrevet 24. April, 2018 (edited) @Namejeff et godt råd vil være at ændre din attityde. At kommer ind på et forum som ny bruger og straks brokke sig, er ikke måden man øger chancen for at få noget brugbart hjælp. Redigeret 24. April, 2018 af AalborgLook 1 Del dette indlæg Link til indlæg
Namejeff 0 Skrevet 24. April, 2018 (edited) Jeg skal ikke dele en skid til de ældre mænd herinde som vil give 3000kr for 10 min med en eller anden tjekkisk trans. Det er ikke noget jeg er pligtet til her. Svar hvis du vil og hvis du skal brokke dig kan du lade vær med at skrive. End of conversation.... Redigeret 24. April, 2018 af Namejeff Del dette indlæg Link til indlæg
AalborgLook 5181 Skrevet 24. April, 2018 (edited) Namejeff skrev, for 21 minutter siden: Jeg skal ikke dele en skid til de ældre mænd herinde som vil give 3000kr for 10 min med en eller anden tjekkisk trans. Det er ikke noget jeg er pligtet til her. Svar hvis du vil og hvis du skal brokke dig kan du lade vær med at skrive. End of conversation.... Som jeg skrev oven for... Men ellers virker du som en hyggelig fyr og jeg er sikker på at pigerne nok skal falde i svime over din udpræget charme. Charme, selvtillid og lækkert hår er vigtigt, så jeg håber du har lækkert hår. Redigeret 24. April, 2018 af AalborgLook 3 3 Del dette indlæg Link til indlæg