Hop til indhold
aqunax

Prøver igen - bedste blowjob i Kbh?

Recommended Posts

Hej alle!
Jeg skrev herinde for en uges tid siden, tror jeg, og spurgte efter hvor jeg fandt det bedste blowjob i københavn, uden at få svar.

Nu er det lørdag, og det skal givetvis fejres, så har i nogle gode anbefalinger herfra? 15-20 minutter godt blow - hvor findet jeg det?

 

kh Aqunax

Del dette indlæg


Link til indlæg
aqunax skrev, for 4 minutter siden:

Hej alle!
Jeg skrev herinde for en uges tid siden, tror jeg, og spurgte efter hvor jeg fandt det bedste blowjob i københavn, uden at få svar.

Nu er det lørdag, og det skal givetvis fejres, så har i nogle gode anbefalinger herfra? 15-20 minutter godt blow - hvor findet jeg det?

 

kh Aqunax

http://hvidovrepigerne.dk/index.php/pigerne/item/200-vanessa

Del dette indlæg


Link til indlæg
aqunax skrev, for 5 minutter siden:

Hej alle!
Jeg skrev herinde for en uges tid siden, tror jeg, og spurgte efter hvor jeg fandt det bedste blowjob i københavn, uden at få svar.

Nu er det lørdag, og det skal givetvis fejres, så har i nogle gode anbefalinger herfra? 15-20 minutter godt blow - hvor findet jeg det?

 

kh Aqunax

Ønsker du at modtage et blowjob uden eller med kondom? Hvis det er uden, indsnævrer det målgruppen markant.

Men min favorit på det område er altså Laura fra sexysecret - og det er jeg ikke alene om. Hun er dog meget svær at lave aftaler med. Ikke fordi hun ikke overholder dem, men fordi der er kø.

Hvis det i øvrigt ellers er lige meget, så synes jeg faktisk at mænd generelt er bedre til at give blowjobs end kvinder - men det skal man jo altså være til.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nis skrev, Lige nu:

Ønsker du at modtage et blowjob uden eller med kondom? Hvis det er uden, indsnævrer det målgruppen markant.

Men min favorit på det område er altså Laura fra sexysecret - og det er jeg ikke alene om. Hun er dog meget svær at lave aftaler med. Ikke fordi hun ikke overholder dem, men fordi der er kø.

Hvis det i øvrigt ellers er lige meget, så synes jeg faktisk at mænd generelt er bedre til at give blowjobs end kvinder - men det skal man jo altså være til.

Det er også fantastisk at gnide sin tømte pik mellem Maluas/Donna Delux dejlige bryster når hun lige har guffet den ren..

http://www.sexysecret.dk/v2/index.php/8-pigerne/36-donna-deluxe

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej alle! 
Jeg ønsker at det skal være fra en kvinde, og uden gummi! Jeg er klar over, at feltet bliver indsnævret, men det er jo også derfor jeg spørger jer.

God lørdag!

Del dette indlæg


Link til indlæg
aqunax skrev, for 2 minutter siden:

Hej alle! 
Jeg ønsker at det skal være fra en kvinde, og uden gummi! Jeg er klar over, at feltet bliver indsnævret, men det er jo også derfor jeg spørger jer.

God lørdag!

Ok - Laura er stadig mit bud. Der er to udfordringer med hende:

1. som nævnt tidligere, så er hun meget eftertragtet.

2. hun kan så meget andet end at give blow :-)

 

Men prøv eventuelt hende, hvis du kan lide meget slanke, ekstremt servicemindede piger.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Elprebsi skrev, for 12 minutter siden:

Tilbyder Laura bj uden gummi? For så ved jeg godt hvor jeg skal hen næste gang jeg rammer København ;-)

Jeg ved ikke helt, hvad hun officielt tilbyder.. Jeg har været hos hende måske 7-8 gange. Allerede ved første gang blev jeg overrasket.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Elprebsi skrev, for 34 minutter siden:

Tilbyder Laura bj uden gummi? For så ved jeg godt hvor jeg skal hen næste gang jeg rammer København ;-)

Altså.. KUN hvis du kan godkendes i længden og helt glat... Og den ikke er for tyk/medisterformet.. 

Et stykke tid jeg dog har været inde i hende, så måske hun har ændret præferencer og smag.. Hun bliver jo også ældre.. 

Giv hende et kald. 

Redigeret af ppd

Del dette indlæg


Link til indlæg
ppd skrev, for 2 minutter siden:

Altså.. KUN hvis du kan godkendes i længden og helt glat... Og den ikke er for tyk/medisterformet.. 

Et stykke tid jeg dog har været inde i hende, så måske hun har ændret præferencer og smag.. Hun bliver jo også ældre.. 

Giv hende et kald. 

Det forstår jeg ikke.. hun bliver ældre og derfor ændrer hun smag eller?

Jeg er ikke glat. Måske er jeg medisterformet - hvornår er man det? Hvor kommer den information fra, at det har noget med det at gøre?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tænker bare hun måske også ændrer sine Menuer.. Der er jo så meget snak om at BJ uden gummi er farligt osv. 

Hvis min var for stor/tyk, så ville hun ikke havde den i munden,da hun ikke ville hun kunne gabe så højt, sagde hun til mig. 

Uden gummi ville hun helst når alle hår var væk.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
ppd skrev, for 4 minutter siden:

Tænker bare hun måske også ændrer sine Menuer.. Der er jo så meget snak om at BJ uden gummi er farligt osv. 

Hvis min var for stor/tyk, så ville hun ikke havde den i munden,da hun ikke ville hun kunne gabe så højt, sagde hun til mig. 

Uden gummi ville hun helst når alle hår var væk.. 

Ok..

Til trådstarter - jeg har aldrig mødt en der er mindre sippet omkring sådan noget. Jeg formoder at det netop ikke er noget problem, men hvis hun har sagt det, så må det være sådan. Synes dog du skal give det et skud med hende. Du vil ikke fortryde det, tænker jeg.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...