Hop til indhold
shorty

Emilia på Rokhøj i Lystrup

Recommended Posts

Efter at have læst jal123's anmeldelse af Martina måtte jeg lige en tur forbi Rokhøj i Lystrup. Det var en god oplevelse - selvom det på grund af en forveksling ikke var Martina jeg var sammen med, men en ung pige fra Letland ved navn Emilia.

Jeg havde ikke lige overvejet at der kunne være flere piger på adressen, så jeg ringede bare op og lavede en aftale om et besøg. Da jeg ankom, kom der en ung, høj, lyshåret og ret tynd og spinkel pige ud og tog imod mig, og jeg tænkte godt nok at hun så anderledes ud end jeg havde forestillet mig Martina. Hun virkede ret genert men sød nok, så jeg aftalte en halv time med hende.

Jeg bad om at låne badet og da jeg gik derud så jeg godt nok at der sad en anden pige inde i et andet rum, men det var først bagefter jeg blev klar over det var Martina.

Efter badet gik vi igang. Og det blev som sagt en ganske lækker oplevelse. Selvom hun ikke kyssede og selvom hun ikke var så let at snakke med, var hun sød nok, og da jeg så først begyndte at slikke hende, skal jeg love for at jeg hurtigt fik hende tændt helt op. Hun begyndte at sitre og klynke og kom efter kort tid med et brag - og nej, jeg kan umuligt tro at det kunne være fake.

Derefter gav hun mig superfransk hvilket var dejligt, og efter montering af kondom begyndte hun at ride mig, og her var hun igen meget engageret og medlevende - og blev mere og mere højrøstet på en måde som lød ægte, overraskende nok for en pige som havde virket så genert. Jeg signalerede så at vi skulle skifte stilling og tog hende derefter i missionæren med begge hendes ben på mine skuldre, så jeg rigtig kunne støde dybt i hende. Jeg tror vi bollede i 15 minutter på den måde hvilket var rigtig lækkert. Igen var hun tændt helt op, og blev mere og mere højrøstet frem til det uundgåelige klimaks.

Til slut lå vi bare og nussede lidt. Inden jeg gik lånte jeg badet og da jeg kom ud, løb jeg nærmest ind i den anden pige, som jeg nu blev klar over var Martina. Det var i hvert fald hvad hun sagde at hun hed.

Alt i alt en god oplevelse, med det overraskende moment at jeg var sammen med en anden pige end planlagt og samtidig også fik hilst på Martina, som så sød og lækker ud. Jeg er nødt til at komme igen en anden dag for at tage en halv time med Martina. Lokaliteterne kunne bestemt trænge til en kærlig hånd, men det er jo alligevel ikke dem man kommer for at kigge på.

Der har været påstande fremme på Hedomax om at Martina ikke findes. Jeg ved det ikke, men den anden pige sagde i hvert fald at hun hed Martina.

Shorty

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...