Hop til indhold
messi61

Sexy Melinda

Recommended Posts

Besøgte denne smukkert i formiddags. Havde egentlig en aftale med en anden pige men hendes telefon var tavs, så det blev plan B. Skrev til Melinda klokken 10 og fik svar med det samme...

Mødte op på adressen 10min. senere og blev lukket ind af en meget smuk pige. Hun virkede som en glad og tilfreds pige og jeg fik knus og kys fra starten. Jeg blev rød på læberne, Så hun grinte og tørrede sin læbestift af. God ide for ellers var jeg blevet rød i hele fjæset, for hun sparer ikke på kyssene. Skøn pige som er med på de fleste stillinger og hun har de dejligste bryster... En lækker ægte c'er... Lige min favorit. Fortalte hende at jeg vender tilbage i næste uge... Og det er sikkert

Top karakter til denne smukke og dejlige pige. https://annoncelight.dk/showad/248115

Screenshot_20180421-174222.png

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun spurgte hvordan jeg ville afslutte, så jeg tror du kan få det som du vil. Jeg har min egen måde at afslutte på. Plan A var Karol som jeg lavede en aftale med fredag aften. Hun startede lørdag kl 10 og jeg skulle kontakte hende 30 min. før. Jeg prøvede mange gange men ingen forbindelse. Så skrev jeg til Melinda og det har jeg ikke fortrudt. Karol skrev til mig kl. 11.00 at hun gik i bad nu og var klar om en halv time. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...