Hop til indhold
Guest Franckly

Citygirls - Miss Isabel, Alessia og Stella

Recommended Posts

Guest Franckly

Kære venner, 

Som stolt Nordsjællender synes jeg at der mangler lidt info til os der bare er for dovne til at tage hele vejen ind til byen hver gang lysten bliver pirret. Ikke at jeg undlader rejsen, meeeen......ude godt men hjemme bedst!

Helsingør har tidligere været et rent mekka for glimrende klinikker. Af uvisse årsager lader det til at svenskerne svigter os..... hvorfor vides ikke? 

Der er dog stadig Citygirls. Os fra nord kender jo nok alle trappen ned til pigerne.... ikke den fedeste og mest diskrete entré, men når mørket sænker sig går det an. Og så kan man jo altid lade som om man er en stiv svensker. 

Synes den sidste tid har tyndet lidt ud i piger der har kunnet lokke mig ned ad trappen, bla. er min yndige Emma desværre stoppet. Men inden for de sidste par års tid har jeg dog haft flere gode oplevelser:

Miss Isabel har jeg svært ved ikke at besøge når lejligheden byder sig. Lille, meget charmerende, smuk, henrivende, og evigt glad og smilende (og meget velformet r..!!) . Hun er nok ikke helt 22, nok ved at være sidst i 20'erne, men hvad betyder det når hun straks formår at få en til at smile saligt og brumme som en begejstret bjørn. Kommer nok til at ligge vejen forbi Isabel i ny og næ fremover osse..... fantastisk at lade sig rive med i en doggy hvor man kan nyde Isabels smil imens! Desværre byder hun ikke på fransk til hende, hvilket jeg absolut elsker...... men så er det jo godt at konceptet også rummer muligheder for at besøge andre skønheder :-). 

Alessia har jeg kun besøgt 2 gange. I min optik er hun virkelig køn men hvor Isabel er i petit-kategorien er Alessia noget højere og større i omfang.... bla. med en vanedannende ægte d-skål. Er der noget der kan få smilet frem på mig, så er det at ligge og gå i selvsving imellem benene på en sød pige imens man bare kan nyde synet hen over en ægte d-skål!!!! Og efterfølgende en ordentlig ridetur med bryster i fri dressur. Der er smil på læben ved tanken :-). Tror det blev til 2 enlige svaler hos Alessia, da jeg sjældent besøger samme pige mange gange (på nær Isabel), men har en lille tanke med en dag at starte med et besøg hos Alessia med lidt strip og en ordentlig slikketur til hende efterfulgt af røde kinder og doggy hos Isabel..... tænker at jeg nok får drømmen i hus en dag :-). 

Sidste skrig på Citygirls.... eller også har jeg sovet i timen? .... er Stella. Igen en vældig køn og sød naboens riiimeligt frække datter. Store ægte bryster kvindelige former. Har kun været forbi til en kvik, men svedig, tur..... men tror nok jeg kunne tænkes at snuble ned ad trappen igen :-). 

Håber der var noget der kunne bruges..... og jeg hører meget gerne fra jer, hvis I mener, at der er noget jeg er gået glip af på Citygirls :-). Ellers skal jeg ikke udelukke at jeg selv finder vej til Gabby og Chanel inden længe

Frankly

 

Redigeret af Franckly

Del dette indlæg


Link til indlæg
Franckly skrev, for 2 timer siden:

Sidste skrig på Citygirls.... eller også har jeg sovet i timen? .... er Stella. Igen en vældig køn og sød naboens riiimeligt frække datter. Store ægte bryster kvindelige former. Har kun været forbi til en kvik, men svedig, tur..... men tror nok jeg kunne tænkes at snuble ned ad trappen igen :-). 

Frankly

 

Nej, hvad Stella angår, har du ikke sovet i timen. - Hende kan du betragte som en del af den sidste udflytning fra Hovedstaden til provinserne. - Hun har i nogle år været at finde på Romantica på Østerbro og hos Sexyclub i Gladsaxe under navnet Alexandra. - Der har hun bl.a.- med succes - udgjort et varmt og svedigt midtpunkt for en række små intime sexparties. - Hendes kundevenlige bryster er stærkt populære.

Redigeret af Pigeforskeren

Del dette indlæg


Link til indlæg

Miss Isabel er en lille godte og ganske rigtigt formentlig i slutningen af 20'erne, dog med et ungt og friskt look - og charme! Jeg kan kun give dig ret i din forklaring om hende. Til dem der ikke gider køre den "lange" vej så er hun også at finde hos seduction girls under et andet navn.

Jeg har ikke været forbi citygirls i et års tid. Kan dog se, at de har fået skiftet lidt ud.



 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Angelina Angel besökte jag för ett par år sedan. En fantastiskt tjej, 10 poäng av 10.

Av de som finns på vagtplanen nu skulle jag vara intresserad av att besöka Honnie och Malou. Är det någon som har erfarenheter med dem?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Franckly
DBCooper skrev, for 9 minutter siden:

Angelina Angel besökte jag för ett par år sedan. En fantastiskt tjej, 10 poäng av 10.

Av de som finns på vagtplanen nu skulle jag vara intresserad av att besöka Honnie och Malou. Är det någon som har erfarenheter med dem?

Desværre ikke. Jeg er ikke så begejstret for silikone, men har dog overvejet at prøve en undtagelse med Angelina :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Franckly skrev, for 1 minut siden:

Desværre ikke. Jeg er ikke så begejstret for silikone, men har dog overvejet at prøve en undtagelse med Angelina :-)

Ja, hon är super. Jag tog 1 timme med henne. Efter 45 min hade jag kommit 3 gånger. Hon frågade om jag ville köra en gång till. Helt fantastisk pige.

Blir sugen på att besöka henne igen nu när jag tänker på det :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Franckly
DBCooper skrev, for 2 minutter siden:

Ja, hon är super. Jag tog 1 timme med henne. Efter 45 min hade jag kommit 3 gånger. Hon frågade om jag ville köra en gång till. Helt fantastisk pige.

Blir sugen på att besöka henne igen nu när jag tänker på det :)

Lyder som en jätta fin ide. Det kan være jeg kan nå at holde hende varm til dig i den da :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Franckly skrev, Lige nu:

Lyder som en jätta fin ide. Det kan være jeg kan nå at holde hende varm til dig i den da :-)

Hehe ... nu blev jag lite avundsjuk :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Franckly
DBCooper skrev, for 1 minut siden:

Hehe ... nu blev jag lite avundsjuk :)

Det kan du også roligt være. Jeg bor 7 min fra stengade. Hun kommer til at falde i svime over mig :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Franckly skrev, for 21 minutter siden:

Det kan du også roligt være. Jeg bor 7 min fra stengade. Hun kommer til at falde i svime over mig :-)

7 min?!?! Herregud ... för mig tar det flera timmar att ta mig dit :(

Jag måste flytta till Danmark

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Franckly
Angelina Angel skrev, for 6 timer siden:

Mange tak for anbefalingen :) 

Hvis du kan mærke silikonen i mine bryster, så er du den første ;) de føles helt naturlige så det skal ikke skræmme dig væk :) 

God weekend :) 

:-):-)

Det vil jeg glæde mig til at få diplom på!! Du ville være den første jeg ikke kunne mærke det på - uanset om de har oplyst andet på deres info. 

Uanset hvordan man vender og drejer det kan det mærkes og ses..... også selvom det føles blødt og fint. 

Glæder mig til at møde dig! 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Franckly skrev, for 4 timer siden:

:-):-)

Det vil jeg glæde mig til at få diplom på!! Du ville være den første jeg ikke kunne mærke det på - uanset om de har oplyst andet på deres info. 

Uanset hvordan man vender og drejer det kan det mærkes og ses..... også selvom det føles blødt og fint. 

Glæder mig til at møde dig! 

 

Det bliver spændende ;) vi ses :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Angelina Angel skrev, for 11 timer siden:

Mange tak for anbefalingen  

Hvis du kan mærke silikonen i mine bryster, så er du den første  de føles helt naturlige så det skal ikke skræmme dig væk  

God weekend  

Men din baller er naturlig ikke? :D der er nogle piger som får udført Butt inplant . Det kunne være fedt, at se dig i en yoga pants på billedet en dag ;).

Redigeret af Canelo Saul Alvarez

Del dette indlæg


Link til indlæg
Canelo Saul Alvarez skrev, for 11 minutter siden:

Men din baller er naturlig ikke? :D der er nogle piger som får udført Butt inplant . Det kunne være fedt, at se dig i en yoga pants på billedet en dag ;).

Du må gerne komme og mærke efter ;):lol:

Redigeret af Angelina Angel

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Franckly
Angelina Angel skrev, for 26 minutter siden:

Du må gerne komme og mærke efter ;):lol:

Første!!!! ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest TRL1

Hov jeg ser lige det her. Jeg ville sørme også gerne komme og mærke efter:)

Vh

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Franckly
Guest TRL1 skrev, for 7 timer siden:

Hov jeg ser lige det her. Jeg ville sørme også gerne komme og mærke efter:)

Vh

 

Det lader til at der bliver et rend af hanhunde rundt om Stengade og Rødovrevej den næste tid :-). Jeg vil klart drømme om en 3-trins-oplevelse, men den udvidede brysteksamen hos Angelina, efterfulgt af en runde fransk til Alessia og Le grand final med lille kønne Isabel. Rent logistisk nok en desværre en umulig opgave. Det må også snart være mit jubilæumsår som gæst på diverse lystige adresser!

Redigeret af Franckly

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg tror desværre ikke du har energi til hverken 2. Eller 3. Trin i din pilgrimsfærd :rolleyes:

Franckly skrev, 1 time siden:

Det lader til at der bliver et rend af hanhunde rundt om Stengade og Rødovrevej den næste tid :-). Jeg vil klart drømme om en 3-trins-oplevelse, men den udvidede brysteksamen hos Angelina, efterfulgt af en runde fransk til Alessia og Le grand final med lille kønne Isabel. Rent logistisk nok en desværre en umulig opgave. Det må også snart være mit jubilæumsår som gæst på diverse lystige adresser!

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Franckly
Angelina Angel skrev, for 38 minutter siden:

Jeg tror desværre ikke du har energi til hverken 2. Eller 3. Trin i din pilgrimsfærd :rolleyes:

 

Vent du bare og se unge dame :twisted: ;)...... hvis du blot kan bære behjælpelig med en dag hvor I alle 3 træffes, så får det stå sin prøve! Det kunne også tænkes at man kunne fornøje sig med en rask lille 4-kant?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg tror desværre ikke det nogensinde bliver muligt, men man har jo lov at drømme ;)

Franckly skrev, for 11 minutter siden:

Vent du bare og se unge dame :twisted: ;)...... hvis du blot kan bære behjælpelig med en dag hvor I alle 3 træffes, så får det stå sin prøve! Det kunne også tænkes at man kunne fornøje sig med en rask lille 4-kant?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Franckly
Angelina Angel skrev, den 23/4/2018 at 01:42:

Jeg tror desværre ikke det nogensinde bliver muligt, men man har jo lov at drømme ;)

 

Så du går altså ikke på sjov med nogen af de 2 piger her? Tanken ligger ellers og samler yderst god energi i baghovedet på mig nu :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...