Guest Dansk brunette Skrevet 21. April, 2018 Jeg har brugt min tid på at sætte en fyldestgjort hjemmeside op, så godt jeg nu kunne, om de fremtidige GangBang jeg vil holde. https://mille-s-hjorne.webnode.dk/ Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
frenchlover1 4116 Skrevet 21. April, 2018 Tillykke. Det er en superfin side du har lavet Med de faste tidspunkter du lægger op til, er det ikke svært at finde et, der passer. Jeg håber, at du - helt som du helt selv ønsker det - får en masse sjove og frække onsdage ud af det Venligst French Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Dansk brunette Skrevet 22. April, 2018 frenchlover1 skrev, den 21/4/2018 at 08:33: Tillykke. Det er en superfin side du har lavet Med de faste tidspunkter du lægger op til, er det ikke svært at finde et, der passer. Jeg håber, at du - helt som du helt selv ønsker det - får en masse sjove og frække onsdage ud af det Venligst French Tak for de rosende ord. Jeg mener også at jeg har forsøgt og få alt med og skrevet i en stil som ikke burde være svært og læse hvad fyren/fyrene går ind til. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liderbukken 631 Skrevet 26. April, 2018 Flot hjemmeside og megafrække billeder. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg