Hop til indhold
Ungfyr1990

Nyåbnet ANS Thaimassage langmosevej 8 Døgnåbent Midtjylland

Recommended Posts

Ungfyr1990 skrev, for 2 timer siden:

Hey er der nogle der kender noget til det har nye sted og er pigen hende på fotos 

Det ville have været en rigtig god ide med et link til der hvor du har set annoncen og dermed billederne af pigen. Nu er der jo ingen der har en jordisk chance for at vide hvilke billeder du snakker om ... 
Og det er trods alt nemmere at du indsætter et link end at alle andre skal til at søge efter en annonce som de ikke engang ved hvilken side den er på ... der er størst chance for hjælp hvis man selv gider gøre bare en minimum indsats for at lette arbejdet fra dem man forventer hjælp fra ;-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lubovnik

Har også noteret mig det nye sted. Kunne være rigtig fint med en anmeldelse derfra ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

der var optaget da jeg ankom......ja havde bestilt tid kl 15  okay jeg skrev 14:20 at jeg blev 10min forsinket, den blev ikke besvaret.....deres skyld, min skyld......det ved jeg ik rigtig

men tænker de skal ha et forsøg mere ved lejlighed......

Del dette indlæg


Link til indlæg
Diller1992 skrev, for 9 timer siden:

Har de virkelig døgnåbent? 

Det står der i deres AL annonce, så det er nok rigtigt. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er der nogen der har besøgt stedet og kan sige god for billeder og fortælle lidt om oplevelsen og prisen?

Redigeret af steve

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Duni

Sikke meget skriveri om ingenting :-)

Jeg kørte til stedet her til morgen (tidlig formiddag) uden forudgående aftale. Blev lukket ind af en lidt ældre thai, som spurgte hvad jeg ønskede (lidt dansksproget kombineret med engelsk) - jeg svarede at lidt massage evt. efterfulgt af blow og måske lidt mere...

Den lidt ældre thai ville hente pigen og jeg tænkte straks - optimistisk som jeg er - at nu kommer der en ung flot model ind, men det gik ikke helt som jeg drømte. Der kom en rimelig høj meget mager thai - og ok ung - ind. Hun spurgte hvad jeg ønskede og svaret var det samme som overfor den lidt ældre thai - lidt massage evt. efterfulgt af blow og måske lidt mere.

Svaret kom lynhurtigt - hun gør ingenting uden kondom - hvilket selvfølgelig er ok, men det blev sagt på en efter min mening meget ucharmerende måde. Jeg svarede at så ville jeg blot gerne have 30 minutters massage og det gav hun ikke, hvorefter hun gik ud af døren!

2-3 minutter senere kom den lidt ældre thai nu tilbage i lokalet :-)

Hun startede med en reel massage - efter min mening ikke verdens bedste, en masse tryk og ikke meget mere. Det blev dog bedre imod slutningen - stadig ikke verdens bedst men ok. Undervejs kom der lidt smil frem og selvom der ikke havde været antydninger af nogen som helst form for afslutning, så kom spørgsmålet om handjob dog ligesom jeg var ved at forberede mig på at tage tøjet på igen. Jeg takkede ja og fik et rigtig fint handjob - undervejs spurgte jeg om jeg måtte røre de umiddelbart lækkert udseende bryster, hvilket hun sagde ja til med et smil. Jeg pakkede selv brysterne ud - et par utroligt flotte C skålsbryster, der sidder perfekt uden at have fået hjælp.

Efter handjobbet incl. kærlige kærtegn af hendes bryster tog jeg tøjet på og fik at rigtigt kys på munden samtidig med at hun fik de 600 kr. som hun ønskede (havde ikke spurgt om pris undervejs).

På den ene side fik jeg langt fra hvad jeg kom efter, men omvendt går jeg nu og tænker på om jeg kan komme lidt længere med lidt ældre thai :-)

Måske jeg kommer igen - måske ikke!

Redigeret af Duni
stavefejl

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Duni

Bedre indvendigt end udvendigt (det kan det også nemt :-)) - massagerummet er helt ok uden at være prangende.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest bamse22

der skulle også være en ladyboy, nogen der har set/besøgt hende

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lad nu være med at komme med et spørgsmål om  Link ?

det er det eneste du spørger om, du må da også selv lave et lille arbejde, ellers kunne du spørge med lidt flere ord, ikke bare et enkel ord det er simpelthen useriøs.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest bamse22
Jyskpik skrev, for 13 timer siden:

Link ?

Du kan prøve at se på overskriften på denne tråd ,

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er ikke noget link i overskriften, jeg synes derfor at det er svært at forholde sig til, hvis man havde lyst til et besøg, og hvor kommer det med en ladyboy fra hvis de ikke har en annonce?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest bamse22
Jyskpik skrev, for 6 timer siden:

Der er ikke noget link i overskriften, jeg synes derfor at det er svært at forholde sig til, hvis man havde lyst til et besøg, og hvor kommer det med en ladyboy fra hvis de ikke har en annonce?

Kik i Ekstrabladet under midtjylland

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jyskpik skrev, for 6 timer siden:

Der er ikke noget link i overskriften, jeg synes derfor at det er svært at forholde sig til, hvis man havde lyst til et besøg, og hvor kommer det med en ladyboy fra hvis de ikke har en annonce?

Der er ret få klinikker i Jylland der har hjemmesider. 

De hjemmesider der findes er ret intetsigende, og nævner ikke noget om den sjove del ud over massagen. 

Men det er jo ikke nyt det jeg skriver her ;) 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

hej 

var der i gå aften det er et distrikter sted det ligger hin der åben døre var en ælder thai dame hun spøgt hvad jeg vil have jeg siget masse 

hin der kom ind var lidt ynder ind hin der åben døre masse var ikke god  da hun var færde spøgte hun om jeg vil have ekser  jeg spøgte hvad det koste

500 kr. for sex det var ok men hun vil heles ikke have man røre ved fisse bryster  var okya at røre ved 

Del dette indlæg


Link til indlæg
hej29 skrev, for 9 timer siden:

hej 

var der i gå aften det er et distrikter sted det ligger hin der åben døre var en ælder thai dame hun spøgt hvad jeg vil have jeg siget masse 

hin der kom ind var lidt ynder ind hin der åben døre masse var ikke god  da hun var færde spøgte hun om jeg vil have ekser  jeg spøgte hvad det koste

500 kr. for sex det var ok men hun vil heles ikke have man røre ved fisse bryster  var okya at røre ved 

Det lyder som noget jeg skal prøve. :P

Hvis jeg cykler hjemmefra nu kan jeg være i Ans ved halv fire tiden. Der er jo døgnåbent. :D

Men at have sex uden at berøre fissen ved jeg ikke lige om jeg kan finde ud af.:huh:

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...