Hop til indhold
EnFyrFraKBH

Beste kinky oplevelser

Recommended Posts

Du burde starte med at fortælle om din egen først, og så se om der er andre, som vil fortælle om deres i et svar på din oplevelse.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thai-fan72

Et godt eksempel på rigtig mange brugere herinde, som tager det for givet, at alle andre fodrer dem med informationer og tips, uden at smide i puljen selv. 

Det ville have været en rigtig fin idé, hvis trådstarter lige havde smidt sin egen oplevelse først. 

Undskyld bøvsen. Jeg kommer ikke selv med for mange anmeldelser, men anmelder altid de (få om året) jeg besøger. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Visti-Vistisen skrev, den 21/4/2018 at 10:45:

Du burde starte med at fortælle om din egen først, og så se om der er andre, som vil fortælle om deres i et svar på din oplevelse.

Jeg er ret ny i gamet, og har ikke rigtigt nogle. Derfor jeg søger inspiration

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jamen hvad er kinky ?  Jeg har haft et par oplevelser og faktisk fundet dem på  Annoncelight  , det har været amatører og deres søgning har kun været på i kort tid og da det er lidt tid siden kan jeg da godt fortælle en af dem her . December 2016 var der pludselig en ung pige der søgte en styrende mand til sex i hendes lejlighed , kæresten var ikke kommet hjem på juleferie endnu så hun var liderlig og var alene . Fik hurtig sms kontakt og det var vigtigt at jeg ville styre hvad der skulle ske da hun var meget genert og tilbageholdende skrev hun , hun boede kun en time fra mig så selv om det var sent kørte jeg mod hendes by mens vi fik sms på plads hvad der skulle ske . Hun havde prøvet dette her en gang før og det var blevet akavet skrev hun fordi manden slet ikke kunne tage styringen og sætte hende lidt på plads så var et vigtigt game for hende at jeg ville være den styrende desuden ville hun ligge klar på sengen med hovedet ned i puden og jeg skulle så give hende bind for øjene når jeg kom så hun ikke kunne se noget som mhelst og bind skulle blive på mens jeg var der , hun fortalte lidt om hendes påklædning nederdel top bh og trusser og så havde hun strømpebukser på som jeg skulle hive i stykker som start da det ville tænde hende meget ....Må indrømme at jeg tænke lidt om det var fake eller en fælde af en slags ung kvinde 20 år og jeg skulle bare gå ind i hendes lejlighed låse døren og bruge hende som jeg havde lyst til . Nå jeg kom frem til byen sms hende hun svarede hurtigt at hun godt nok var nervøs nu men skrev hendes adres lige i midtbyen stor østjysk by og jeg bare skulle gå ind huske og låse og strakt give hende bind for øjene så hun slet ikke så mig , må indrømme at jeg var lidt spændt på om der pludselig sprang nogen frem , men kom til hendes dør gik ind låste videre ind i soveværelset hvor hun lå på maven med numsen i vejret gav hende bind på uden at sige et ord kunne høre  hun stønnende sagte og da jeg lige på og hårdt rev hende nye strømpebukser itu pressen min hånd ned mellem hendes lår og spredte dem fingerne op mod hendes fisse der kom der gang i hende , havde en fantastisk tur med hende måske et par timer bind blev på og listede stille og roligt af da vi var færdig....fræk fantasi hun havde . Hun skrev dagen efter at alt var gået som hun søgte og at jeg skulle love ikke at tage kontakt mere som jeg self har holdt

Del dette indlæg


Link til indlæg

Besøgte for er par år siden en gp, som jeg havde besøgt en del gange ( og det sker stadig indimellem). Kemien og tilliden er indiskutabelt i top. Jeg ringede 50 km fra målet og kun lige nå det før Blixen lukkede. Da hun spurgte om måtte tage teten og sammensætte hyggestunden, var jeg helt med på ideen og det var et mindblow udover alle grænser. Jeg  blev bundet på hænder og fødder. Hun gik i rummet ved siden af for at skifte outfit, mens hun dirtytalkede for vildt, kom tilbage i strømper, hofteholder, høje støvler, ultra kort nederdel, halv bh og en dildo i hånden. Hun suttede skiftevis på min pik og dildoen og bad mig mundkneppe hvad jeg kunne i min bundne tilstand, munden blev tirrende flyttet op og ned, så jeg sommetider havde svært ved at nå. Hun satte sit skød over min mund og ville slikkes, fik en hånd fri, og kunne fingerkneppe samtidig. Hun spurgte om jeg ville ha' lidt gyldne dråber, de kom og det var vildt ophidsende. Jeg kom helt fri og dildokneppede hende i røven og satte hun sig ovenpå pikken omvendt med røven mod mit hoved, stadig på dildoen i røven, red højlydt til jeg eksploderede. Bad, kaffe og hyggesnak - jeg var sidste gæst den aften. Wow

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest MC5tooge

Det var nok den gang jeg var ung og smuk og boede i Frankrig, hvor jeg var taget ud for at møde en pige som meldt afbud og faldt i snak med et ægtepar....

Tror godt I kan gætte jer frem til resten.

Eller også den gang jeg boede i Frankrig hvor jeg kom sammen med en pige som synes det var en god ide "to get it on" i et togkupe med andre passagerer. Det var vist nok over mine grænser og blev nødt til at afvise.

Husker ikke helt hvorfor jeg kom til Danmark.....

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...