Hop til indhold
lovebuen

Magarita i stakroge

Recommended Posts

HEJ Drenge og mænd.. jeg vil fortælle om mit besøg hos margarita i stakroge.

Vejret er nu blevet dejligt og vi er begyndt og få sol og varme … og det betyder at kvinderne er begyndt at tage sommertøjet på og hvad er ikke bedre end en dejlig flot kvinde og henes former i stedet for at de er pakket helt ind iog man ikke kan nyde synet… når det er en anden ting… tilbage til mit besøg margarita i stakroge.

Jeg kom ud på adressen i starkroge og ringede på. der åbnet en dejlig og flot kvinde og inviteret mig ind for selve lokalet var der ikke noget at råbe hurra for . men kvinde Var flot. billederne er ikke helt henne.. men man bliver ikke skuffet . jeg fik prislisten og vi blev enig om en havl time, men for første i min korte Karriere med købe 6 blive jeg tilbudt om jeg havde lyst til et bad. Så jeg tog i mod t det og jeg fik banditten vaske, tog et håndklæde om livet og gik ind til magarita der stod hun og inde jeg nåde at tage håndklædet væg havde hun gjort det væk og begyndt at slikke mig fuck hun kan sit kram.. hun ville det hele og jeg kunne mærke på henne at hun var tændt og vi havde en fanatisk halv time. Det blev nu også til merefor hun vil kæle og nusse da jeg var kommet. I det hele taget en lækker oplevelse for jeg følte hun kunne lidt sit arbejde og hun gav sig fuldt ud og ikke bare noget som skulle overstås en rigtig GF oplevelse,

Bedømmelse . 1-10

Udsenet. 9. ( hun har en mega lækker røv.)

Besøg henne igen 8 bare håbe at det er i nogle bedre omgivelser

Der er bare det problem at hun rejser hjem til Riga i Weekenden Så hvids du vil besøge henne har du travlt

Jeg ved ikke om hun kommer igen, men man kan da kun håbet at hun gøre det, for hun er en oplevelse, der er ikke noget bedre end en dejlig og flot kvinde som nyder og have sex. Og lever ind i det..

Jeg smider lige en link. http://massage.side6.dk/stakroge

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nej det er dit desværre ikke, der er sku aldrig nogle billeder som passser på de forskellig kvinder syntes jeg..

men hun er en pæn og flot pige.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...