Hop til indhold
Sidespringeren

En weekend superoplevelse???

Recommended Posts

Hej I erfarne boyz and prægtige gudinder! :D

Gode råd, tips og links søges med henblik på et par timers superoplevelse her i den kommende weekend! Område Aarhus/Østjylland.

Jeg er græsenkemand lørdag/søndag, og har sparet 3 kilo af de sort-sorte op (sort-sorte penge er dem, ikke engang konen ved, at man har!), og jeg vil sgu´ ha´ et brag af en sexoplevelse at skyde foråret ind med, ja jeg vil så!

Amatørpige, proff, 20 eller 40, hvid, gul eller sort, store/små bryster, whatever... Det vigtige er, at hun er fræk, indlevende og selv meget lysten (altså gfe-like), og i øvrigt er til lidt af det hele.. Og så MÅ hun altså meget gerne være til den petite side.. Er ikke så vaks på 180+ kvinder med lidt eller alt for meget på sidebenene! :shock:

Eksempel på et par ønsketimers forløb:

Først og fremmest skal der snakkes og grines, og siden skal der tungekysses og kæles en masse, mens vi klæder hinanden af! Så skal hun slikke mine boller og skaftet af min stive pik, og siden deepthroate den med sin våde mund, inden hun selv skal slikkes af min våde tunge - over det hele og i alle hendes frække huller. Vi skal forhåbentlig ende tungelegen i en 69'er, hvor vi slikker hinanden samtidig.. (alt dette uden gummi).

Siden skal hun (med gummi) kneppes doggystyle, først i fissen og bagefter i røven. Undervejs vil jeg gerne tage hende i forskellige stillinger og kneppe hende videre i begge huller, indtil jeg til sidst sprøjter i gummiet:-P

Efter en pustepause og lidt koldt at drikke, vil jeg kneppe hende én gang til... Denne gang som hun allerhelst selv vil have det! ;-)

Tror I, ovenstående er muligt at realisere? Og kender I lige den rigtigepige/gudinde til formålet? Jeg vil blive superglad for gode tips og henvisninger... ;)

På forhånd tak!

Sidespringeren

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...