Hop til indhold
NicklasCD

Sonja 100%really - god oplevelse og indlevelse...

Recommended Posts

Onsdag aften havde jeg en fornøjelig time sammen med "Sonja 100%really". Det var en særdeles god oplevelse - krydret med god indlevelse og højt serviceniveau fra den ungarske skønheds side.

Aftalte tid og sted pr. sms. Hun svarer hurtigt. 20 min. efter tog en veloplagt og imødekommende Sonja imod på hendes adresse (NV/ydre Østerbro). Tid og ydelser blev aftalt, og jeg blev sendt i bad. Stedet er rent og pænt. Meget stort. Vist en gammel thai-klinik.

Den næste time forløb særdeles behageligt og oplevelsen var til topkarakter. Hun kysser meget (med tungen), tager meget initiativ til kys og andre frække ting, er fræk, med lyd og hendes økoblow var klart i toppen af skalaen. En meget blid, men god massage imellem de to halvlege blev det også til.

Kommer jeg igen? Ja, for pokker da...
Hvor længe er hun her? 1 uges tid endnu. (hun har været her flere gange før)
Noget negativt? Tiden går for hurtigt hos hende.
Prisen? Fair 

Link

Pas på hende..!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for endnu en god anmeldelse af Sonja. Så du betalte en tusse for 1 time med øko blow (sf) og tungekys inkluderet i prisen?

Hvis dette er prisen med med to halvlege og, at hun ikke snød med tiden. Syntes jeg klart, at det lyder som value for money.

Overvejer at besøge hende :-P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sonja er legendarisk. Stabler af gode anmeldelser :-) 

Til ‘masianman: der antydes hverken i Sonjas annonce eller i anmeldelsen herover, at en time med økofransk koster 1.000 kr.

Hvordan er du kommet på den tanke?

Venligst

French

Del dette indlæg


Link til indlæg
frenchlover1 skrev, 1 time siden:

Sonja er legendarisk. Stabler af gode anmeldelser :-) 

Til ‘masianman: der antydes hverken i Sonjas annonce eller i anmeldelsen herover, at en time med økofransk koster 1.000 kr.

Hvordan er du kommet på den tanke?

Venligst

French

Der står FL, at en time koster 1000 kr. og det er ikke beskrevet, om kys og øko blow er inkluderet i den pris eller, om man skal betale ekstra for disse ydelser.

Nogle gp´er har det inkluderet i prisen andre ikke. Derfor jeg spurgte :-o

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ah, på den måde.

Jeg læser dog hendes text, som at der, ud over hvad der er normalt - sex og BJ med gummi - er særskilte priser for extras, som jeg regner med fx er et ØBJ, der normalt ikke kommer ind under det normale :-)  

Du kan godt tegne med, at hvis ØBJ er med i prisen, så står det særdeles tydeligt angivet.

Venligst

French

C4909F0A-E9FE-4A60-BDBF-64DC5BAD898F.jpeg

Redigeret af frenchlover1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Eron
frenchlover1 skrev, for 27 minutter siden:

Ah, på den måde.

Jeg læser dog hendes text, som at der, ud over hvad der er normalt - sex og BJ med gummi - er særskilte priser for extras, som jeg regner med fx er et ØBJ, der normalt ikke kommer ind under det normale :-)  

Du kan godt tegne med, at hvis ØBJ er med i prisen, så står det særdeles tydeligt angivet.

Venligst

French

C4909F0A-E9FE-4A60-BDBF-64DC5BAD898F.jpeg

Jeg Skrev og spurgte: 100 ekstra for fransk kys og 100 ekstra for øko fransk. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Eron skrev, for 8 timer siden:

Jeg Skrev og spurgte: 100 ekstra for fransk kys og 100 ekstra for øko fransk. 

Det var en vigtig lille detalje at få med. 1 time GF med SF for 1200.  :-)  Det lyder som en god deal.

Redigeret af Harran

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...