Hop til indhold

Recommended Posts

Hej alle

I min søgen efter lidt thai sjov her i weekenden faldt jeg over hende her https://topspynews.com/esc/nina-siambabe/  - er der nogen der har prøvekørt hende? ;)

Hun ligner en rigtigt frækkert! - men jeg er selvfølgelig bange for at det er fake billeder, som jeg har læst mig frem til at det tit er på profiler.

 

PS: Er ny herinde på Eroguide

Del dette indlæg


Link til indlæg
fritidsdykkeren skrev, for 7 minutter siden:

Er ny herinde på Eroguide

OK - så bærer vi over for at din manglende interesse for pigen, har affødt en "hidtil uset" tåbelig og intetsigende overskrift  ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
fritidsdykkeren skrev, for 11 minutter siden:

Hej alle

I min søgen efter lidt thai sjov her i weekenden faldt jeg over hende her https://topspynews.com/esc/nina-siambabe/  - er der nogen der har prøvekørt hende? ;)

Hun ligner en rigtigt frækkert! - men jeg er selvfølgelig bange for at det er fake billeder, som jeg har læst mig frem til at det tit er på profiler.

 

PS: Er ny herinde på Eroguide

Velkommen til dykker

Nina Siambabe er om nogen rigtig nok, hun er højt besunget herinde, og leverer, som jeg har forstået det "varen"

Jeg har dog aldrig selv besøgt hende, da hun ikke lige appelere til mine forventninger, men en del herinde kan medgive hende nogle fine anbefalinger

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er enig med @Gløden, du kan roligt besøge Nina. Efter min mening er hun både sød, fræk og sjov, hun masserer godt og sexen fejler absolut heller ikke noget. 
Hvis du vil vide mere, kan du prøve at søge på siambabe her i forummet.

God tur, Peto

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest D54
fritidsdykkeren skrev, for 14 minutter siden:

Mange tak for hurtige og gode svar- det lyder jo absolut lovende!! Kan i bekræfte at det er korrekte billeder af hende og hun f.eks. ikke har taget 100 kilo på i mellemtiden...

Kender kun Nina af omtale; men jeg er sikker på hun ikke har taget 100 kilo på siden seneste anmeldelse ....

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, Lige nu:

OK - så bærer vi over for at din manglende interesse for pigen, har affødt en "hidtil uset" tåbelig og intetsigende overskrift  ;-)

Godt vi har en politi mand som dig her inde som åbenbart kun kan genere andres opslag. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Thailove23 skrev, for 13 minutter siden:

Godt vi har en politi mand som dig her inde som åbenbart kun kan genere andres opslag. 

Der er ikke tale om at genere - det er kun for at hjælpe folk til at få flere relevante svar og andre fra at spilde tid på indlæg, som de alligevel ikke har noget at bidrage til.

Men nu vil jeg holde min mund et stykke tid og håbe andre vil tage uniformen og kondomet på  ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

@fritidsdykkeren Det er nok ca. 1½ år siden jeg sidst var hos Nina, men jeg er ret sikker på, at billederne er retvisende. Hun har været med i en del år, har annonceret løbende og jævnligt lagt nye billeder på. I den tid ser kampvægten ikke ud til at have ændret sig nævneværdigt. Nina er måske ikke helt ung, men kroppen er stadig fast og sprød. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Velkommen til Fritidsdykkeren,

Jeg har besøgt Nina flere gange, og jeg vil sige at billederne lyver ikke, hun er en rigtig dejlig kvinde som tager god hånd om en, er smilende og sød.

Sidst jeg besøgte hende var det desværre på en ny klinik, hvor indgangen ligger ud til en stor offentlig vej i det indre københavn, så det bliver formentlig ikke til flere besøg hos dejlige Nina for mit vedkommende.

Kvindebeundren

Del dette indlæg


Link til indlæg
Thailove23 skrev, den 20/4/2018 at 13:23:

Godt vi har en politi mand som dig her inde som åbenbart kun kan genere andres opslag. 

jeg tror nu ikke det er for at genere dig @Thailove23, men din tråd bliver "mere intressant" hvis man man lige bruger lidt tid på overskriften, f.eks et link, eller bare navnet på pigen, og dermed eksponerer du også din forespørgelse ud til et bredere "publikum".

Dette er skrevet i den bedste mening:)

God sommer derude, den er på vej:-P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gløden skrev, for 4 timer siden:

jeg tror nu ikke det er for at genere dig @Thailove23, men din tråd bliver "mere intressant" hvis man man lige bruger lidt tid på overskriften, f.eks et link, eller bare navnet på pigen, og dermed eksponerer du også din forespørgelse ud til et bredere "publikum".

Dette er skrevet i den bedste mening:)

God sommer derude, den er på vej:-P

Dét!! Men også. Hvis folk ikke virker til, at de har lavet et stykke arbejde - der kan bruges af andre end dem, selv så virker det bare som støj. Ligesom en allerhulens masse reklamer, der siger "klik hér" - men man finder aldrig rigtigt ud af, hvorfor man egentlig skal klikke.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...