Hop til indhold

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/248327

hej drenge og piger, dette er min første anmeldelse trods jeg har været her længe, men når man oplever det jeg oplevede igår bliver jeg nød til at dele det:-)

havde bestilt tid til at komme forbi stella og Ulla som jeg tilfældigvis lige så på annoncelight, jeg var lidt i tvivl om jeg gad tage chancen med to kvinder som jeg slet ikke kendte til, men jeg ringede og fik aftalt tid, hader at snakke i telefon men Ulla som svarede var meget nem at snakke med og virkede som helt normal moden kvinde, derefter  fik jeg SMS med sted og hvad jeg ønskede at de skulle have på, nøgne eller?? Jeg svarede at jeg var glad for sexet undertøj, svaret var: det skal du få:-)

jeg nåede adressen og bankede på døren og blev modtaget af to dejlige modne kvinder med kønne ansigter og dejlige naturlige kroppe, de var på med det samme og startede med at kysse mig i gangen jeg blev holdt i hånden hele vejen ind til soveværelset hvor det bare gik ligesom jeg kun kunne drømme om, to kvinder om lillemanden som hurtig blev stor. Jeg vil ikke skrive op og ned om hvad der foregik men sex var med kondom uden skift imellem dem, blow uden, jeg kneppede dem begge to i forskellige stillinger og slikkede og kyssede det var intenst og frækt og liderligt. Alt dette i tre kvarter til en fair pris af 1500kr, fuck det var godt. Så jyderne er heldige at have disse to dejlige kvinder. Det virkelig dejlige ved dette besøg var at disse to kvinder de var satme på, de var vilde med at få pik. Lidt ærgerligt de er taget afsted igen men så må man prøve at fange dem næste gang, men mener de sagde de ville være på Fyn næste gang. 

Det var alt fra mig. God sommer til jer alle sammen. Min startede fantastisk. 

mcg 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kan kun tilslutte mig, havde også en fantastisk oplevelse igår...

ikke sidste gang man skal besøge dem. 

 

God sommer. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...