Hop til indhold
Guest Knajten

Gangbang på Valhalla 2 Maj 2012

Recommended Posts

Hvis man parkerer sin bil bag huset, risikerer man både at blive set fra Frederiksdalvejen, få våde og beskidte sko, samt at man ikke ugenert kan bevæge sig frem til fordøren og må stå og blomstre der med fuld indkig fra Rute 13, mens man ringer på og venter på der bliver lukket op.

Det undrer mig at man ikke også på landet ofrer lidt på oprydningen rundt om bordellerne. Når man driver bordeller, må det vel være udfra et ønske om at tjene mest muligt og få de rigtige kunder/stamkunder i butikken - hvis der ser meget urydeligt ud, der ligger affald og flyder, der står en gammel bil i garagen or ruster, huset er evt. er mere eller mindre saneringmodent, tænker jeg ihvertfald at de piger som arbejder der, må være meget ukritiske med hvor og under hvilke forhold de vil arbejde - og at de måske er ligeså ligeglade med sig selv - og derfor vælger stedet fra.

Men der er jo selvfølgelig dem, som først besøger disse steder efter mørkets frembrud og de ser det måske ikke, men sådanne forhold er ihvertfald med til at gøre det mere fordækt, både at være kunde og at være glædespige.

kan man ikke bare tage en elefanthue på, så bliver man ikke genkendt, bilen er nok sværere at gemme af vejen :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Ja, der findes stadigvæk mænd som skal køre frem og tilbage forbi stedet inden de går ind for at få noget sex 8-)

Chancen for at møde sin nabo eller venner er da større hvis bordellet ligger midt i byen.

Hvis man er nabo til stedet kan jeg godt se at det er et problem at komme på Valhalla.

De har ikke en website men man kan søge på deres navne under EB

http://massage.side6.dk/search.asp

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu kører jeg ikke selv rundt med firmanavn eller cvr nr. på siden af firmabilen, men en af vores venner var træt af at være nabo til et forfaldent bordel - og han kunne godt finde på at ringe til firmaet, hvis en af deres håndværkerbiler holdt ved hans indkørsel og spørge: "hvad de lige lavede der?". Sikkert effektivt, hvis det ikke lige var chefen selv, som havde forlystet sig :x

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu kører jeg ikke selv rundt med firmanavn eller cvr nr. på siden af firmabilen, men en af vores venner var træt af at være nabo til et forfaldent bordel - og han kunne godt finde på at ringe til firmaet, hvis en af deres håndværkerbiler holdt ved hans indkørsel og spørge: "hvad de lige lavede der?". Sikkert effektivt, hvis det ikke lige var chefen selv, som havde forlystet sig :x

Tænkte din ultra hjernedøde ven på konsekvenserne af det? Tænkte han at dem han stak kunne miste arbejde og familie eller kedede din ven sig så meget i hans ynkelige liv at han bare nød andres undergang ???

Det du beskriver der er lavt , virkelig lavt , helt uden respekt og omtanke .....

Er IDIOTEN træt af bordellet burde han ringe til politiet så de kunne lukke det !

Men ok der er jo nogle mennesker som anser ting som ikke falder i deres interesser som, ikke brugbart og bare jorde alt og alle om emnet ... Det er faktisk tit dem der blevet mobbet i deres unge liv ;) men det er en hel anden historie....

Og selvom vi skal holde ordenlig tone her på EG, vil jeg alligevel ikke holde mig tilbage denne gang...

Er ret sikker på at jeg ikke taler for mig selv når jeg siger " Din hjernedøde ven fortjener en MEGA røvfuld" og jeg stod gerne 1,2 og 3 i køen !!!

Vh

Th

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tænkte din ultra hjernedøde ven på konsekvenserne af det? Tænkte han at dem han stak kunne miste arbejde og familie eller kedede din ven sig så meget i hans ynkelige liv at han bare nød andres undergang ???

Vh

Th

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tænkte din ultra hjernedøde ven på konsekvenserne af det? Tænkte han at dem han stak kunne miste arbejde og familie eller kedede din ven sig så meget i hans ynkelige liv at han bare nød andres undergang ???

Vh

Th

Ja dem der holder der, har forhåbentlig gjort op med sig selv om det er det værd, og det må de jo synes det er.

Så fred med det, det enkelte individ vælger jo selv her i livet.

Venligst

Del dette indlæg


Link til indlæg

Parkerer man sin firmabil i indkørslen hos en prostitueret, så beder man imø. selv om problemer. Parker dog bilen lidt nede af vejen og spadser det sidste stykke vej hen til huset. Ude på landet er det selvfølgelig ikke en mulighed, men der er der næppe heller en nabo at genere i nærheden.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja dem der holder der, har forhåbentlig gjort op med sig selv om det er det værd, og det må de jo synes det er.

Så fred med det, det enkelte individ vælger jo selv her i livet.

Venligst

Men forklar mig hvorfor han stikke dem? Hvad får han ud af det?

Th

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg tror han stak dem fordi han ville gøre det mere besværligt for de profithungrende bagmænd at tjene på af få stakkels udenlanske "glædespiger" til at arbejde i et forfaldent hus med hul i taget midt i en lille landsby - et hus som havde været på tvangsauktion og som Låsby Svendsen på en smart måde havde fået solgt videre til overpris.

Der er så mange penge at tjene i den branche, så hvorfor købe forfaldne huse, fremfor diskret beliggende velholdte huse med ordentlige toiletforhold - hvor man efter min mening både kunne tiltrække danske piger, ordentlige kunder og tjene endnu mere?

Del dette indlæg


Link til indlæg

[quote="Jernsvinet"]

Hvis man parkerer sin bil bag huset, risikerer man både at blive set fra Frederiksdalvejen, få våde og beskidte sko, samt at man ikke ugenert kan bevæge sig frem til fordøren og må stå og blomstre der med fuld indkig fra Rute 13, mens man ringer på og venter på der bliver lukket op.

Hvornår er der foregået på den måde du skriver Jernsvinet? At gå hen til fordøren ringe på vente på at der bliver lukket ind. Sådan er det ikke foregået i den tid jeg er kommet på Valhalla. Man har gået hen til fordøren lukker selv op og gå ind i venterummet. Folk skal godt nok ha nogle gode øjne hvis de skal genkende dig fra rute 13 og Frederiksdalvejen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har oplevet at måtte stå og snakke med luderne udenfor hoveddøren - kommer nok også an på hvem der er på vagt. Men ellers er det rigtig nok - ihvertfald, når der er GangBang at man kan gå lige ind.

Del dette indlæg


Link til indlæg

[quote="Jernsvinet"]Jeg har oplevet at måtte stå og snakke med luderne udenfor hoveddøren - kommer nok også an på hvem der er på vagt. Men ellers er det rigtig nok - ihvertfald, når der er GangBang at man kan gå lige ind.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg har kommet på Valhall siden 2008 til både gangbang og klinkbesøg.

Man går altid ind i venteværelet og pigerne står ikke i døren 8-)

De har overvågning på så de kan se hvem der kommer ind :!:

Hvis man ikke vil parkere på stedet kan man gå dertil, men hvis en mand er til fods i dette område så ved alle at han er på vej til klinikken. :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis man ikke vil parkere på stedet kan man gå dertil, men hvis en mand er til fods i dette område så ved alle at han er på vej til klinikken. :lol:

Så en der holdt der den anden dag med en hestetransporter - han kunne have parkeret et stykke derfra og taget hesten dertil :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Så en der holdt der den anden dag med en hestetransporter - han kunne have parkeret et stykke derfra og taget hesten dertil :D

Er du nabo til stedet :?:

Har du nogensinde været indenfor i varmen hos pigerne på Valhalla :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kommer jævnligt forbi Valhalla, hvor der tidligere var uatomobilhandel med import af tyske biler, inden det brændte og der blev bygget nyt og efter et stykke tid omdannet til bordel med østeuroppiske piger og alfons i stuen.

Jeg har besøgt flere af pigerne på stedet med lidt varierende oplevelser og har også en enkelt gang deltaget i et GangBang.

Synes ellers stedet er udmærket med en god beliggenhed ved Rute13, men fatter ikke hvorfor man ikke vil ofre det sidste på at gøre det lidt pænt og diskret - noget som efte min mening hurtigt ville kunne fordoble omsætningen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...